Support System Engineer
Centric Professionals AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Centric Professionals AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige På uppdrag av en av våra kunder i Stockholm söker vi nu en support systemingenjör som kommer att tillhandahålla teknisk mjukvara / applikationsstöd för företagets kunder och partners via telefon, chatt och tickets. Detta inkluderar felsökning och utföra ändringar av befintliga lösningar.
Tjänsten är en direktrekrytering så anställningen blir direkt hos vår kund.
Publiceringsdatum2021-08-11Dina arbetsuppgifterFöretagets primära kundkontaktpersoner är systemadministratörer och tekniska resurser. En typisk dag består av att hantera ändringar, frågor och incidenter via telefon, chatt och tickets enligt företagets servicenivåavtal (SLA).
Ditt ansvar
• Lösa tickets i företagets biljettsystem
• Vara rådgivare för företagets produkter
• Delta i systemutbildning
• Stödja och hjälpa till med att utveckla andra i teamet
• Hålla dig uppdaterad och ha teknisk kunskap om företaget och deras produkter
• Prioritera och svara på förfrågningar från kunder (telefon, e-post, chatt)
• Följa företagets kvalitets- och säkerhetssystem
Din profil och kvalifikationen
• Högskole-/universitetsutbildning inom IT
• Kunskap om programmering
• Behärskar SQL, XML, Microsoft AD och Exchange
• Erfarenhet av WFO / WFM-produkter
• Erfarenhet av ticketing systems
• Erfarenhet av teknisk support
• Bra skriftliga och muntliga kommunikationsförmågor
• Erfarenhet av att konfigurera, övervaka och felsöka system
• Bevisad historia av att ha ett systematiskt, strukturerat och processorienterat sätt att arbeta
Som person är du flexibel, pålitlig och serviceinriktad. Du vill arbeta som en del av ett fantastiskt team som stöder varandra.
Vad vi erbjuder
Företaget är en av de första som utvecklar molnbaserad kontaktcenterlösning och idag fortsätter deras exceptionella team att utveckla nya lösningar inom kundtjänst. Deras programvara med öppen källkod är enkel att integrera och de har ett av de bästa användargränssnitten i branschen.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Caroline Biverman på tfn: 0734-159380 eller
caroline.biverman@centric.eu.
Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Varaktighet, arbetstid
Arbetstiden är 40 timmar per vecka -
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCentric Professionals AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1628683674863".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Centric Professionals AB (org.nr 556718-3693),
http://www.centric.eu Jobbnummer 5895910
Observera att sista ansökningsdag har passerat.