Supply Planner/orderadministratör

Maxkompetens Konsult AB / Kontorsjobb / Kristianstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Kristianstad, Bromölla, Sölvesborg, Hässleholm, Östra Göinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Maxkompetens Konsult AB i Kristianstad, Bromölla, Sölvesborg, Hässleholm, Östra Göinge eller i hela Sverige

Dina arbetsuppgifter
Till en av våra kunder norr om Kristianstad är vi nu i behov av en Supply Planner/orderadministratör som tillsammans med teamet säkerställer leveransprecisionen på kundföretaget! Vi söker dig som är intresserad av att arbeta deltid och backa upp vid arbetstoppar, frånvaro och semester.

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av upprättande av inköpsordrar, registrera ordererkännande, leveransbevakning samt säkerställa lagernivåer. Du kommer också vara delaktig i arbetet med leveransprecision och leveranskvalitet. Allt arbete sker vid datorn där du via mail och affärssystem har kontakt med olika avdelningar och leverantörer.


Din profil
Vi söker dig som har någon sorts vidareutbildning från högskola/universitet. Kanske är du studerande idag och vill ha ett extrajobb med god inblick inom logistik. Dina datakunskaper är mycket goda och du är van vid att arbeta i Office-paketet med fokus på Outlook och Excel. Har du arbetat i något affärssystem tidigare så är detta meriterande.

Vi lägger stor vikt vid dina egenskaper. Du är flexibel och stresstålig och prestigelös inför olika arbetsuppgifter. Du är noggrann i ditt administrativa arbete och du tar ett stort ansvar, samtidigt som du är snabb och effektiv. Då du kommer att ha både interna och externa kontaktytor är du självklart en social och serviceinriktad person. Här arbetar man nära varandra i ett mindre team.


Sista ansökningsdag
Låter detta som ett uppdrag för dig? Tveka inte att skicka in ansökan via vår hemsida, www.maxkompetens.se. Vi tar inte emot ansökan via mail. Har du frågor är du välkommen att kontakta Alexandra Ivstam på 044-7814482 eller alexandra.ivstam@maxkompetens.se . Sista ansökningsdag är den 7/2 2018.

Om oss
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 10 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 500 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Maxkompetens Sverige AB är noterat på Nasdaq First North under kortnamnet MAXK och i koncernen ingår elevhälsabolaget SkolPool Sverige AB och ekonomi och redovisningsbolaget Multiekonomerna.

Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-01-25

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-07
Ange följande referens när du ansöker: 7010
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Ivstam alexandra.ivstam@maxkompetens.se 044-7814482

Företag
Maxkompetens Konsult AB

Adress
Maxkompetens Konsult AB
Lilla Torg, Cardellsgatan 13
29131 Kristianstad

Kontorsadress
Lilla Torg, Cardellsgatan 13

Jobbnummer
3925156

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Maxkompetens Konsult AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Maxkompetens Konsult AB: