Supply chain medarbetare i Ludvika

Randstad AB / Inköpar- och marknadsjobb / Ludvika
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Ludvika, Smedjebacken, Ljusnarsberg, Fagersta, Säter eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Ludvika, Ljusnarsberg, Fagersta, Säter, Borlänge eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2022-10-27

Dina arbetsuppgifter
Är du strukturerad, detaljfokuserad och prestigelös? Har du erfarenhet av inköp och planering inom supply chain?

För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du kan prioritera då du kommer ha många olika uppgifter igång som inte får tappa fart. Det krävs även god kommunikationsförmåga och konsekvensanalys samt förmågan att kunna anpassa informationen utifrån situation. Som person är du trygg med att fatta beslut när det krävs.

Vi söker flera erfarna medarbetare till olika tjänster inom Supply chain. Uppdragen är med varierande start och uppdragslängd. Arbetstiden är kontorstider.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Du ansöker på www.randstad.se, senast 2022-11-20. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta johanna.rodell@randstad.se. Varmt välkommen med din ansökan!

Ansvarsområden
Medarbetare inom supply chain har som uppgift att styra materialflödet genom hela företaget. Supply Chain ansvarar för bland annat inköp, produktionsplanering, materialhantering och logistik.

Kvalifikationer
Gymnasieutbildning

Meriterande med högskola eller eftergymnasial utbildning inom relevant område.

Flerårig erfarenhet av planering/inköp inom supply chain.

Rollen kräver att du behärskar svenska och engelska både i tal och skrift.

Du arbetar obehindrat i Excel och har lätt för att sätta dig in i nya system.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Erfarenheter
Du har med fördel arbetat flera år med planering och inköp inom supply chain.

Så ansöker du
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tidsbestämd

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Randstad AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201413575".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Johanna Rodell
johanna.rodell@randstad.se
+46702881447

Jobbnummer
7116232

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: