Supply Chain Manager till Rodebjer
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2017-02-27Om företagetRodebjer was founded in New York in 1999 by native Swede Carin Rodebjer. After being spotted on the streets of Manhattan wearing her handmade designs, Carin Rodebjer started selling her clothes to friends and to stores in New York and Stockholm. Today, Rodebjer is available in over 20 countries.
Rodebjer 's quest is to enhance personalities by simplifying everyday clothing decisions through relevant, timeless and versatile fashion that meet the many needs of the modern woman.
Signature silhouettes include slouchy suits and sets, drapey caftans and easy-to-wear dresses and kimonos - clothes that easily moves from day into night and from work to leisure. Rodebjer is strongly inspired by the human rights and feminist movements, and by individuals with the courage to live by their own rules. Carin Rodebjer has won several awards and her clothes continuously receive positive reviews from the international fashion community.
Dina arbetsuppgifterRodebjer söker nu efter en erfaren Supply Chain Manager då nuvarande manager går på föräldraledighet. Uppdraget är på 50 procent och sträcker sig från juni 2017 och ett år framåt. Du sitter själv på Supply Chain på huvudkontoret i Stockholm city och i din roll ingår bland annat:
Inköp
• Inköp av kollektioner enligt prognoser från regioner samt uppföljning av var regionsförsäljning under säsong
• Inköp av continuous enligt PAR modell på månadsbasis och i linje med kollektionsinköp
Leveranser och distribution
• Planläggning åt huvudlagret inför kollektionssläpp
• Uppsättning av nya lösningar åt nya kunder såsom tullfakturor, VAS eller CSV docs
• Veckovis avstämning med lagret gällande leverans och kundorderstatus
Lageruppföljning
• Månatlig uppföljning av global försäljning samt global lagerstatus med mål att minimera lagernivåer samtidigt som vi maximerar försäljning
Inventeringar
• Vid avslut per kvartal och årsbokslut; samordning och ansvar för genomförande av samtliga inventeringar på huvudlager, samtliga retail .och konsignationslager
Vem är du?
Vi söker dig med relevant eftergymnasial utbildning och 5-8 års arbetslivserfarenhet av Supply Chain Management med fokus på och kunskap om ovanstående. Rollen kräver att du är flytande i engelska, både muntligt och skriftligt. Du har en mycket god kommunikationsförmåga, kan ta effektiva beslut och är resultatorienterad. Det är viktigt att du klarar av att på ett tydligt sätt kommunicera med intressenter och säkerställa överenskommelse.
Du erbjuds
En varierande och rolig tjänst på ett ungt och snabbväxande modeföretag som arbetar i en kreativ miljö och befinner sig i en spännande expansionsfas.
Start
Juni.
ErsättningEnligt ök.
Sista ansökningsdag
Vi intervjuar löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Kontaktperson för detta jobbKarolina Wahlström
Telefonnummer: 0762-97 87 95
E-postadress:
karolina.wahlstrom@jurek.seVaraktighet, arbetstid
Deltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-29
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKarolina Wahlström
FöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 3344648
Observera att sista ansökningsdag har passerat.