Supply chain administratör sökes till Siemens
Academic Work Sweden AB / Logistikjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla logistikjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Har du erfarenhet av arbete med supply chain och vill utvecklas vidare inom rollen? Har du ett stort driv och vill vara med och bidra till en förändringsresa samt att du är initiativtagande, proaktiv och systematisk? Då finns här en ypperlig möjlighet för dig - Siemens söker en supply chain administratör. Välkommen in med din ansökan redan idag, vi arbetar med löpande urval.
OM TJÄNSTEN
Siemens - En innovativ teknikleverantör sedan 1847
Siemens är ett ledande globalt teknikföretag som har stått för teknisk spetskompetens, innovation, kvalitet och tillförlitlighet i mer än 175 år. De är ett multinationellt konglomeratföretag och ett teknikföretag med fokus på industri, infrastruktur, transport och sjukvård. Siemens har ett kontor beläget i Solna.
Nu söker Siemens förstärkning! De söker en administratör inom supply chain som kommer ingå i ett multinationellt team som stödjer Siemens Digital Industries på den svenska marknaden. Ditt arbetsområde kommer i första hand omfatta handläggning av beställningar och kundförfråganingar. Simens håller även på att lansera en ny "customer self-service" portal varpå du kommer vara delaktig i detta projekt och vara en viktig spelare i transformationsresa. I rollen kommer du ges stora möjligheter till personlig och yrkesmässig utveckling. Uppdraget avser pågå till årsskiftet 23/24. Visst låter det intressant!
Du erbjuds
• Möjligheten att utvecklas på ett personligt och yrkesmässigt plan
• God insikt i Siemens verksamhet och utevcklas internt
• En engagerad konsultchef under hela din anställning som kommer stötta dig i din karriär
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
I din roll kommer du bland annat arbeta med:
• Handläggning av beställningar
• Kundförfråganingar
• Implementering av ny "customer self-service" portal
• Vara behjälplig mot kollegor
VI SÖKER DIG SOM
• Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Tidigare erfarenhet av en roll inom supply chain
• Praktisk erfarenhet av SAP
• Mycket goda kunskaper i Office-paketet
• Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift
• Mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift
Publiceringsdatum2023-04-12Dina personliga egenskaperUtöver det ovan nämnda söker vi dig som är framåt, du har en mycket god kommunikativ förmåga och är en stark lagspelare. Du håller hög kvalitet på ditt arbete, du är noggrann och strukturerad. Därtill är du lösningsorienterad och proaktiv, du driver dig själv och ditt arbete framåt. Du har även god anpassningsförmåga och öppen för nya arbetssätt och verktyg.
Övrig information
• Start: Omgående
• Omfattning: Heltid
• Placering: Solna
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Ersättning Enligt avtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-05-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15092201".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450),
http://www.academicwork.se Arbetsplats Academic Work
Jobbnummer 7648448
Observera att sista ansökningsdag har passerat.