Strukturerad och noggrann Försäljningschefsassistent

Erik Olsson Fastighetsförmedling AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Erik Olsson Fastighetsförmedling AB i Stockholm, Lidingö, Täby, Värmdö, Södertälje eller i hela Sverige

Erik Olsson Fastighetsförmedling AB är marknadens mest innovativa och framgångsrika fastighetsmäklarföretag. Företaget grundades 1997 och har idag drygt 190 anställda med en omsättning på ca 200 MSEK. De närmaste åren räknar vi med en fortsatt tillväxt. Erik Olsson fastighetsförmedling är idag etablerat i Stockholmsregionen och i västra Skåne, driver ett franchisebolag i Göteborg samt har ett dotterbolag i Danmark. Genom att ifrågasätta vedertagna metoder och angreppssätt lyckas företaget kontinuerligt ta marknadsandelar och växa.
Vi söker dig som är självständig, initiativrik och har ett genuint intresse för administration. Som Försäljningschefsassistent kommer din huvudsakliga arbetsuppgift att vara att underlätta för Försäljningschef Stockholm i det dagliga arbetet. För att trivas med din roll måste Du gilla administrativa göromål, vara noggrann och självgående. Vi ser det som en styrka att Du är flexibel och har lätt att arbeta med flera uppgifter inom olika områden samtidigt. Som person är Du lättlärd och kommer snabbt in i nya roller. Du gillar att samarbeta med andra i både stort och smått och har viljan att leverera med högsta kvalitet.

Publiceringsdatum
2011-06-09

Arbetsuppgifter
• Fördelning av möten till mäkleriet
• Framtagande och behandling av marknadsandelar, statistik och liknande rapporter (NKI, försäljning etc.)
• Förberedelse, planering, schemaläggning, uppföljning av möten (veckomöten, månadsmöten, försäljningschefsmöten etc.)
• Framtagande av mötesmaterial, presentationsmaterial och underlag till FC
• Administration och inköp vid födelsedagar, avtackningar etc.
• Sakgranskning av fakturor
• Rapportering och uppföljning av personalrelaterade ärenden inom mäkleriet (börjar/slutar, semestrar, kalendrar, schemaläggning utbildningar, prognoser etc.)
• Behjälplig vid genomförande och uppföljning av tävlingar, försäljningsaktiviteter eller mäklarsatsningar

Kvalifikationer
• Dokumenterad administrativ erfarenhet, kunskaper inom hela Officepaketet
• 1 - 3 års arbetslivserfarenhet i en affärsinriktad miljö
• Meriterande om du tidigare har arbetat som Försäljningschefsassistent eller VD assistent.
PERSONLIGA EGENSKAPER
• Analytisk, strukturerad och noggrann
• Självgående och driven
• Hög social kompetens och god kommunikativ förmåga
• Förmåga att prioritera men samtidigt kunna arbeta med flera saker parallellt
• Prestigelös
• Kostnadsmedveten

Arbetstider och omfattning
Heltid/Vikariat Tidsperiod: 2011-08-01 - 2011-11-15

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-07-15
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Li Hjelte, 070-7237215

Företag
Erik Olsson Fastighetsförmedling AB

Adress
Erik Olsson Fastighetsförmedling AB
Sveavägen 147
11346 Stockholm

Jobbnummer
957932

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Erik Olsson Fastighetsförmedling AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Erik Olsson Fastighetsförmedling AB: