Strukturerad hyresadministratör till Familjebostäder!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Är du en serviceminded person med erfarenhet av hyresadministration? Se hit! Adecco söker nu en hyresadministratör till vår kund Familjebostäder!
Familjebostäder i Göteborg AB är ett kommunägt bostadsföretag som ingår i Framtiden-koncernen. De äger och förvaltar ca 18 000 lägenheter, 6 000 parkeringsplatser och 100 000 kvm lokaler vilka totalt genererar 1200 Mkr i hyresintäkter. Totalt har de idag ca 245 anställda.
Hur ser din arbetsdag ut?
Som hyresadministratör är dina huvudsakliga uppgifter att sköta dagliga göromål inom hyresadministrationen. I dina arbetsuppgifter ingår att:
• Läsa in och bokföra inbetalningar,
• Administrera autogiro och e-faktura
• Besvara kundärenden som rör hyror via kundens ärendehanteringssystem eller via telefonsamtal.
• Arbeta med ständigt förbättringsarbete inom gruppen.
• Bidra med förslag för förbättringar.
På sikt är tanken att du även kommer få ansvar för att köra aviseringar och hantera frågor från Intrum.
Tjänsten ska tillsättas omgående och kommer att pågå till och med maj, med chans till förlängning. Du kommer att bli anställd av Adecco i vår konsultverksamhet och uthyrd till vår kund Familjebostäder.
Vänligen observera att all kontakt gällande tjänsten sköts via Adecco.
Vem trivs här?
Du som har kunskap och tidigare erfarenhet av hyresadministration eller liknande arbete har det som krävs för att snabbt komma in i din nya roll. Du bör ha minst tre års erfarenhet av liknande arbeten samt ha erfarenhet av att arbeta i Fast2 och Lime. Det är meriterande ifall du också har erfarenhet av Intrum. Har du dessutom en god förmåga att skriva och tala både svenska och engelska, samt en god datorvana och telefonvana kommer du att passa perfekt för denna tjänst!
Är du en noggrann och strukturerad person som håller hög kvalitet genom dessa två delar så är detta tjänsten för dig! Din kunskap inom hyresadministration, redovisning och kundservice kommer att göra att du når framgång. Vidare ser vi gärna att du har en ödmjuk inställning och god kommunikationsförmåga, då det ibland kan röra sig om svåra ärenden.
Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
Publiceringsdatum2015-12-23ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-05
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktHedvig Kjulin 031-7254538
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 26-28
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2593422
Observera att sista ansökningsdag har passerat.