Stjärna till vår support

Lime Technologies Sweden AB / Supportteknikerjobb / Lund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Lund, Lomma, Staffanstorp, Burlöv, Kävlinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Lime Technologies Sweden AB i Lund, Göteborg, Stockholm, Gävle eller i hela Sverige

Nu vill vi på Lime utöka och förbättra vår kundservice och söker därför ny stjärna till vår First Line support! Som medarbetare i vår support jobbar du med kundsupport i form av användarfrågor men även mer tekniska frågor, felsökning och utredningar kring våra egna produkter.
Vad kommer du att jobba med?
Du kommer att ingå i ett supportteam där vi är indelade i First Line, Second Line och Third Line. Supportfrågorna är mycket varierande vilket är en tjusning med jobbet. First Line tar alla inledande ärenden som kan komma att skickas vidare till Second Line eller Third Line beroende på hur teknisk eller tidskrävande frågan är. Du kommer att ha massor av kundkontakt via telefon, chatt eller mail. Du behöver kunna mycket om mycket, och vara ett stöd för både våra kunder och dina medarbetare.
Vi på Lime är otroligt stolta över vår support; 98,6 % av våra kunder är mycket nöjda med servicen från vår support. Vill du ha smarta kollegor i ett företag med hög trivselfaktor där entreprenörsanda, teknik och trefika står högt i kurs? Då har du kommit rätt!
Stämmer följande in på dig? Då är det dig vi letar efter!
Du är nyfiken, snabblärd och vetgirig samt gillar problemlösning i alla dess former. Du gillar att jobba kundnära med många bollar i luften och är en lagspelare som är trevlig som tusan och har nära till skratt.
Vi tror också att du har en bakgrund som passar in på följande:
Teknisk allmänkunskap - är du den som alla vänner och släkt vänder sig till när det rör datorproblem?
Du älskar att lösa problem och ser dem som en möjlighet till personlig utveckling.
Service minded och känsla för kundvård
Du kan göra dig väl förstådd på svenska och engelska i både tal och skrift. Ytterligare nordiska språkkunskaper är meriterande och speciellt finska är ett plus.
Att kunna hålla många bollar i luften är en nödvändighet och ett krav.

Om tjänsten och Lime
Supportavdelningen är placerade på vårt goa huvudkontor i Lund och tillträde till tjänsten är enligt överenskommelse.
Vi gillar att prata om oss själva och om varför du borde vilja jobba här med oss. Istället för att skriva ner allt här har vi samlat ett gäng användbara länkar för dig, trevlig läsning:
Om oss (den korta historien om Lime) »
Våra fantastiska medarbetare, och kanske dina framtida kollegor? »
Och såklart, vår lista över varför du borde villa jobba här »

(Länkarna fungerar finfint när du kommer till originalannonsen på vår hemsida.)
Sök bums!
Sugen på att vara en del av oss? Vi är måna om att få träffa dig så snart som möjligt och håller intervjuer löpande. Skicka in din ansökan genom vår ansökningsportal »
Sökord: Support, Helpdesk, Kundtjänst, Kundservice, Service, CRM, First line, Kundvård, danska, teknisk, teknik, felsökning, kundsupport, jobb i Lund

Publiceringsdatum
2020-09-07

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-12-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Adress
Lime Technologies Sweden AB
Sankt Lars väg 46
22270 Lund

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Lime Technologies Sweden AB (org.nr 556397-0465), https://www.lime-technologies.se/
Sankt Lars väg 46 (visa karta)
222 70  LUND

Jobbnummer
5349024

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Lime Technologies Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Lime Technologies Sweden AB: