Sortimentsadministratör
Randstad AB / Administratörsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Lund eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2024-01-22Dina arbetsuppgifterVad sägs om att ta ett uppdrag som sortimensadministratör i 6 månader, med chans till förlängning? Du kommer utgå från ett fräscht kontor ett stenkast från Hyllie station i Malmö. Rollen innebär att du, precis som det låter, ska administrera sortimentet hos vår kund. Grotta ner dig i data och se till att allt stämmer och göra uppdateringar. Förutom att sitta med data och analys får du även nyttja din kommunikativa sida och ha daglig dialog med intressenter, både i och utanför organisationen. Spännande roll som kombinerar både administration och kommunikation, sök redan idag!
Kontorstid, måndag till fredag.
Utgå från kontoret i Hyllie.
6 månaders konsultuppdrag med chans till förlängning alt. övertag hos kund.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Du ansöker på
www.randstad.se, senast 2024-02-04. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Amelie Lindell,
amelie.lindell@randstad.se.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansvarsområden
I den här rollen kommer du få arbeta brett. Du kommer å ena sidan grotta ner dig i data, information och artikelvård. Administrativt hantera kundens artiklar och information för att se till att allt stämmer och bli uppdaterat löpande. Du kommer å andra sidan sitta i en koordinerande roll och ha daglig kommunikation med diverse intressenter, från leverantörer till närmsta kollegan så projekt kommer i hamn enligt deadline och all information är rätt inför detta.
Du kommer bl.a:
Ansvara för artikelregistrering och prisjustering
Skapa underlag, filer koder för artiklar
Bygga artiklar och hantera både administration och leveransinformation löpande
Projektleda kampanjplaner och genomföra dessa
Samt ha daglig kontakt med leverantörer för artikelinformationsuppdateringar
Du kommer sitta tillsammans med ett team på drygt tio personer och arbeta tillsammans med dessa dagligen.
KvalifikationerFör att vara aktuell för det här uppdraget krävs det att du är en person som är självständig och flexibel. Du vågar kasta dig ut och med ett starkt team bakom dig ta dig an arbetsuppgifter löpande. Du är van vid att hantera flera saker samtidigt och även arbeta mot deadline. Du ser lösningar och inte problem.
Du har:
Minst tre års erfarenhet av liknande administrativ roll sedan tidigare
Vana av och är duktig i Excel
Vana eller intresse av att lära dig produktinformation av ett brett sortiment för att supportera kollegor
Svenska och engelska, tal och skrift
Mycket meriterande om du har erfarenhet av Pyramid samt suttit med sortiments- och/eller artikeladministration tidigare.
Om företagetRandstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Ersättning Ej specificerad
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-02-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Randstad AB (org.nr 556242-1718)
Arbetsplats Randstad
Kontakt Amelie Lindell
amelie.lindell@randstad.se +46767746657 Jobbnummer 8411603
Observera att sista ansökningsdag har passerat.