Sommarjobba som inköpsadministratör på Atea Logistics
Inpeople Sverige AB / Administratörsjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inpeople Sverige AB i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Tingsryd eller i
hela Sverige Dina arbetsuppgifter
Till vår kund Atea Logistics söker vi nu en inköpsadministratör för arbete under sommaren samt möjlighet att arbeta extra även framåt. Som inköpsadministratör arbetar du med leveransbevakning av ordrar i företagets affärssystem samt hantering av mail. Även andra administrativa uppgifter kan förekomma.
Uppdraget löper på heltid från början på juni till slutet av augusti och ett krav är att du är tillgänglig under hela perioden. Har du möjlighet att starta på deltid redan i maj är detta aktuellt. Efter sommaren kan sedan finnas möjlighet att arbeta timmar vid behov på avdelningen.
Din profil
Vi söker främst dig som studerar och nu söker anställning för sommaren, men gärna kombinerar dina studier med arbete till hösten. Du läser gärna någon relevant utbildning, inom exempelvis ekonomi, inköp eller administration. Du har goda kunskaper i Microsoft Office, framförallt Outlook och har gärna erfarenhet av att strukturera och hantera mail i gemensam mailkorg.
I rollen bevakar du ordrar för stora summor varpå noggrannhet och ansvarstagande är otroligt viktiga egenskaper. Du både talar och skriver svenska såväl som engelska obehindrat. Som konsult på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit. Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag. Välkommen!
Om företaget
Atea finns i sju länder i Norden och Baltikum, har ca 6 900 medarbetare, marknadsledare i Norden och Baltikum och är den näst största it-infrastrukturleverantören i Europa. Koncernen hade en omsättning på drygt 32,4 miljarder norska kronor 2017 och är noterad på Oslo Börs. I Sverige är vi 2 400 medarbetare på ett trettiotal orter från Malmö i söder till Kiruna i norr. Omkring 1 400 av oss är konsulter.
Om oss
Inpeople grundades 2010 och är specialister på moderna, skräddarsydda personallösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vi är en HRM-partner till många av sydostregionens mest framgångsrika företag. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och perfekt resultat. Vi är ett auktoriserat rekryterings - och bemanningsföretag och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting - nischat mot chefer och specialister. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi är cirka 200 hel- och deltidsanställda. Välkommen till ett annorlunda HR-företag!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
Publiceringsdatum2019-03-29ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-04-19
Ange följande referens när du ansöker: 2254
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMathilda Petersson Carlberg 0470-747672
FöretagInpeople Sverige AB
AdressInpeople Sverige AB
Norrgatan 22, 3tr
35231 Växjö
KontorsadressNorrgatan 22, 3tr
Jobbnummer 4699591
Observera att sista ansökningsdag har passerat.