Söder & Co söker inköpare till Parker Falköping!
S&C Bemanning i Vårgårda AB / Inköpar- och marknadsjobb / Falköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Falköping,
Skara,
Tidaholm,
Herrljunga,
Skövde eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos S&C Bemanning i Vårgårda AB i Falköping,
Skara,
Tidaholm,
Herrljunga,
Skövde eller i
hela Sverige Om oss
Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende. Hos oss gör människor skillnad.
Om företaget
Parker har varit verksamma i nästan 40 år i Sverige och tillhandahållit kvalitetstjänster och produkter till sina svenska OEM-kunder och till andra företag genom sina starka, professionella distributörsnätverk och teknologicenter. Vi erbjuder ett bredare urval av produkter än någon annan tillverkare för att möta sina kunders behov inom rörelse och styrteknik. Som stöd för detta val, har vi vår expertis inom nio olika huvudtekniker: hydraulik, pneumatik, elektromekanik, filtrering, processkontroll, vätska och gas kontroll, försegling och avskärmning, klimatkontroll och flygindustri. På Parkers produktionsplats i Falköping är de fokuserade på hydraulik.
Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu en vikarierande inköpare till vår kund i Falköping. Tjänsten är heltid och beräknas starta under våren och pågå fram till 20200131. Som inköpare på Parker i Falköping ansvarar du för att se till att rätt sak köps in i rätt tid genom Parkers kända leverantörer. Du kommer att arbeta i team där ni fokuserar på 100% tillgänglighet av matieral till produktionen.
Dina ansvarsområden:
• Arbeta med leverantörer för att säkerställa pris och leverans
• Övervaka och utvärdera leverantör och lagernivåer med fokus på komponenter samt hålla kontakt för att se till så att avtal efterlevs
• Hantera reklamationer, avbokning och tekniska förändringar av material
• Stödja leverantörsrevisioner och leverantörsbesök efter behov
I det dagliga arbetet kommer du att arbeta i MRP och Kanban samt bearbeta inköpsorder i JDE, detta är mycket meriterande.
Din profil
Vi söker dig med relevant utbildning och erfarenhet. Eftergymnasial utbildning är ett krav och vi ser att du har erfarenhet inom inköpsarbetet.
Som person är du driven, vågar ta egna initiativ, självständig, strukturerad, flexibel och arbetar gärna mot uppsatta mål. Du tycker om förändring och utveckling, har ett strategiskt helhetstänkande, en positiv inställning och bra kommunikationsförmåga. Du har också en företagsekonomisk och teknisk förståelse.
Goda kunskaper i engelska både skriftlig och tal är ett absolut krav, då många leverantörer finns utanför Sverige.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, så sök redan idag då tjänsten kan komma att tillsättas under ansökningstiden!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
Publiceringsdatum2019-02-22ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-03-31
Ange följande referens när du ansöker: 3838
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinda Svaläng
linda.svalang@soderco.se 0760003096
FöretagS&C Bemanning i Vårgårda AB
AdressS&C Bemanning i Vårgårda AB
Terminalgatan 3
52136 Falköping
KontorsadressTerminalgatan 3
Jobbnummer 4628567
Observera att sista ansökningsdag har passerat.