Socialsekreterare Barn- och ungdomsenheten

Ludvika Kommun, Social- och Utbildningsförvaltning / Administratörsjobb / Ludvika
2008-08-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Socialsekreterare Barn- och ungdomsenheten" (publicerad 2012-10-26) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Ludvika, Smedjebacken, Ljusnarsberg, Fagersta, Säter eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ludvika Kommun, Social- och Utbildningsförvaltning i Ludvika

Dina arbetsuppgifter är utredning och handläggning av barn- och ungdomsärenden enl SoL och LVU samt råd och stödinsatser. Arbetet sker företrädesvis i samverkan med naturligt och professionellt nätverk. I tjänsten ingår viss beredskapstjänstgöring.
Du har
• socionomexamen eller utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig
• god samarbetsförmåga samt lätt för att uttrycka dig i tal och skrift
Erfarenhet av arbete med barn/föräldrar alt ungdomar/föräldrar är meriterande, liksom kunskap om droger och kriminalitet samt erfarenhet av systemiskt arbete.

Publiceringsdatum
2008-08-19

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Fr o m enligt överrenskommelse t o m 2009-09-30.

Ersättning
Fast lön
Individuell lönesättning.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-08-29
Ange följande referens när du ansöker: SUN 2008/389
Ansökan kan skickas till e-postadress: social.utbildning@ludvika.se

Kontakt
Enhetschef Erland Ericsson, 0240-86829

Facklig kontakt
SACO-SSR Monika Ehrin, 0240-868 45
SKTF Birgit Sarenbradt, 0240-868 45

Företag
Ludvika Kommun, Social- och Utbildningsförvaltning

Adress
Ludvika Kommun, Social- och Utbildningsförvaltning
77182 LUDVIKA

Kontorsadress
Biskopsvägen 10

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0240-86000

Jobbnummer
289684

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ludvika Kommun, Social- och Utbildningsförvaltning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ludvika Kommun, Social- och Utbildningsförvaltning: