Sjuksköterska, dag

Gotlands kommun / Sjuksköterskejobb / Gotland
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla sjuksköterskejobb i Gotland, Västervik, Valdemarsvik, Oskarshamn, Borgholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Gotlands kommun i Gotland

psykiatriska kliniken, Slutenvård A och B

Publiceringsdatum
2011-03-10

Dina arbetsuppgifter
Psykiatrisk omvårdnad med rondarbete, läkemedelshantering och provtagning. Kontaktmannaskap i vårdlag. Daglig drift och skötsel av vårdavdelning. Ansvara för tillsyn och övervakning av vårdkrävande patienter. Säkerhetsarbete enl SOSFS 2006:9. Tvångsåtgärder vid tvångsvård. Ansvara för anhörigarbete och vårdplanering. Arbetsledning. Läkemedelsdispensär och jourmottagningsfunktion under icke kontorstid. Tjänsten har sin hemvist på avdelning B som är en allmän psykiatrisk avdelning.

Kvalifikationer
Leg sjuksköterska, gärna med specialistutbildning i psykiatri. Erfarenhet av psykiatriskt vårdarbete. Goda färdigheter i konflikthantering och självskydd. Personliga egenskaper: empatisk förmåga, god självkännedom, självdistans och förmåga att hantera stress.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidareanställning. Heltid. snarast

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-03-28
Ansökan skickas till:
Gotlands kommun, Serviceförvaltningen
Personal & Information, Kom Jobb
621 81 Visby
Telefonnummer: 0498-269147
Faxnummer: 0498-269138
Välkommen med din ansökan till Gotlands kommun, Serviceförvaltningen,
Personal & Information, Kom Jobb, 621 81 Visby
Ange följande referens när du ansöker: 4745A
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobbansokan@gotland.se

Kontakt
Susanne Hultemar, 0498-26 86 03, 0704-47 78 14, susanne.hultemar@gotland.se
Facklig information:, 0498-269000

Företag
Gotlands kommun

Adress
Gotlands kommun
62181 VISBY

Jobbnummer
872047

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Gotlands kommun

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Gotlands kommun: