Självständig butiksansvarig till Bobutik i Göteborg!
Manpower / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Manpower i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Skulle du trivas med att ge service till kunder och samtidigt vara administrativt ansvarig i en Bobutik? Vill du hjälpa hyresgäster att hitta rätt i valen när de ska skapa sitt drömboende? Har du tidigare arbetat med administrativa uppgifter och är van vid att fatta självständiga beslut? Då är det dig vi söker! Läs mer om tjänsten och sök redan idag!
Om arbetet som butiksansvarig i Bobutik
Hyresgästen kommer till Bobutiken när dem önskar göra tillval till sin lägenhet. Du kommer ha ett självständigt men socialt arbete där du ger hög service till hyresgästerna. Du hjälper hyresgästerna att fylla i beställningsblankett/kontrakt, som dem sedan skriver under med namnteckning för godkännande. Antalet hyresgäster som kommer in kan variera i stort och du administrerar någonstans mellan 3 till 15 beställningar varje dag. Du ansvarar även för att svara på mail och i telefon i butiken när du inte har andra kunder du hjälper. Det är viktigt att vara duktig på att prioritera då vissa stunder kan vara hektiska och andra kan vara väldigt lugna.
Du arbetar i en härligt stor och luftig butik med stora fönster. Väl i Bobutiken finns fysiska prover, färg på köksluckor, de olika färgvalen på golv, diskmaskin, tvättmaskin, torktumlare mm. som hyresgästerna kan titta på. Som BoButiksansvarig stämmer du av vad som är möjligt/inte möjligt att göra i lägenheterna genom avstämning av listor och information från ett fastighetssystem.
Arbetstiderna är förlagda vardagar, heltid och dagtid. Konsultuppdraget startar med upplärning inom 2-3 veckor med start 6 månader och mycket god chans till förlängning.
Vem är du?
För att passa i rollen eftersöker vi en positiv, utåtriktad och social person. Du är engagerad, noggrann och prioriterar hög service i varje möte med hyresgästerna.
Det är även meriterande om du:
* Jobbat inom fastighetsbranschen
* Arbetat i Fast 2, Vitec eller annat fastighetssystem
* Är bekväm med att jobba i officepaketen
Hur söker jag tjänsten?
Vid frågor så tveka inte att höra av dig till konsultkoordinator Daniella Ravan genom att maila . Vi tar inte emot ansökningar direkt på mejl utan ansök direkt via vår hemsida. Vi kommer hålla intervjuer under hela januari och tjänsterna kan bli tillsatta innan sista ansökningsdag, så skicka in din intresseanmälan redan idag!
Varmt välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Temporary
Publiceringsdatum2017-05-03ErsättningEj angivet
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-16
Ange följande referens när du ansöker: 22569
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktDaniella Ravan
daniella.ravan@manpower.seFöretagManpower
AdressManpower
41104
41104 1480
KontorsadressLilla bommen 5a
Jobbnummer 3474631
Observera att sista ansökningsdag har passerat.