Självgående Office Coordinator
Psiag Scandinavia AB / Receptionistjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Psiag Scandinavia AB i Karlstad Nu söker vi en självgående Office Coordinator på deltid till vårt kontor i Karlstad!
I rollen som Office Coordinator får du möta externa besökare, hjälpa kollegor med stora som små arbetsuppgifter, bidra till en positiv stämning och ta stort ansvar för att kontoret är en inspirerande plats som dina medarbetare vill gå till varje dag. Varje besökare och kollega ska ges en förstklassig upplevelse full av energi, värme och glädje. PSIAG Scandinavia befinner sig på en spännande tillväxtresa och en stor del av ditt arbete kommer innebära att se till att alla härliga kollegor får plats på nuvarande kontor samt förbereda för en kommande flytt/utökning av kontor.
Som Office Coordinator rapporterar du till Försäljningschefen.
Omfattning: Deltid
Arbetstider: Måndag-Fredag kl. 07.30 - 11.30
Placeringsort: Karlstad
Start: Omgående
Publiceringsdatum2021-07-02ArbetsuppgifterSom Office koordinator kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.
Du kommer till exempel att:
• Välkomna besökare
• Ansvar för att kontoret är snyggt och välkomnande för såväl kollegor som besökare
• Inköp av förbrukningsmaterial, kaffe, mat etc.
• Ta emot bud/paket/post/fakturor
• Ta emot och göra felanmälningar till bolagets leverantörer
• Koordinera och genomföra kundevent samt trivsamma tillställningar för medarbetare som exempelvis AW:n
• Ge intern service till kollegor från alla bolagets kontor både i Sverige och internationellt
• Ansvara för inköp till kontoret samt se till att bolagets leverantörer håller god kvalité till bästa pris
• Vara kontorets brand- och larmansvarig
• Ta emot och ansvara för administration av kontrakt med bolagets leverantörer så som städföretag, fastighetsbolag etc.
VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare erfarenhet av en kundorienterad roll, gärna i en roll som receptionist på hotell eller kontor. Har du dessutom arbetat med inköp och kundservice är det ett stort plus.
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift då PSIAGs koncernspråk är engelska.
• Har gymnasieutbildning
• Har Mycket goda kunskaper inom Officepaketet
• Du kommer att eventuellt behöva genomgå säkerhetsprövning, därav är det ett krav att du är svensk medborgare.
Som person är du social, serviceinriktad, ansvarstagande och strukturerad. Du är proaktiv och lösningsfokuserad, har ett öga för detaljer och arbetar alltid med ett leende på läpparna.
Du är välkommen med din ansökan!
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-08-01
AdressPSIAG Scandinavia AB
Östra Torggatan 2C
65224 KARLSTAD
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Ansökan Office Coordinator".
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Psiag Scandinavia AB (org.nr 559102-3899)
Östra Torggatan 2C (
visa karta)
652 24 KARLSTAD
Tillgång till bil För detta jobb krävs att du har tillgång till en egen bil.
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Ansökan E-post:
info@psiscandinavia.se Jobbnummer 5844077
Observera att sista ansökningsdag har passerat.