Servicekoordinator till Elodie Details i Stockholm
Workz Sweden AB / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
2019-03-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Servicekoordinator till Elodie Details i Stockholm" (publicerad 2019-03-18) ⬅️
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Workz Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Järfälla eller i
hela Sverige Vill du jobba med service för baby- och barnprodukter på ett ledande svenskt företag? Du blir en nyckelperson i kontakten med våra kunder över hela världen och hjälper dem med olika supportärenden.
OM ELODIE DETAILS
Elodie Details säljer designade baby- och barnprodukter i 35 länder, försäljningen sker framförallt genom e-handel. Tillväxten är god och nya länder tillkommer stadigt. Det relativt unga företaget präglas av höga ambitioner och god arbetsmoral och arbetar utifrån fina lokaler i centrala Stockholm.
OM TJÄNSTEN
Som Servicekoordinator kommer du att ha en viktig roll inom säljteamet där du ansvarar för direktkontakten med våra konsumenter Kontakterna sker framförallt via mail och sociala medier och innefattar ärenden inom framförallt order, leverans och reklamationer. Tillsammans med dina kollegor kommer du även att vara involverad i att utveckla och effektivisera rutinerna runt servicearbetet. Arbetstider är vardagar 9.00-18.00.
VI SÖKER DIG SOM
Vi söker dig som har en stark känsla för service och tycker om att arbeta proaktivt och med hög kvalitetsmedvetenhet. Det är meriterande om du har erfarenheter av service och kundkontakter i någon form. Arbetet är självständigt varför det ställer höga krav på eget driv, noggrannhet och pålitlighet. Du gillar ett högt arbetstempo med mycket energi och arbetsglädje.
VI ERBJUDER DIG
Anställningen startar i april. Under de första sex månaderna är du anställd av Workz, därefter kan du anställas direkt av Elodie Details. Workz ger dig en rejäl grundutbildning i service innan start. Under de sex månaderna därefter får du löpande träning och utbildning inom olika delar av service, kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Du får även möjlighet att bli certifierad i kundservice, något som uppfattas som värdefullt på arbetsmarknaden.
Din anställning inkluderar kollektivavtalsenliga villkor, och en dedikerad konsultchef som är tillgänglig för dig och ansvarar för din utveckling.
Rekryteringsprocessen hanteras av Workz och eventuella frågor mailas till
personal@workz.se. Välkommen med din ansökan.
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2019-03-15ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-05-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagWorkz Sweden AB
AdressWorkz Sweden AB
Vasagatan 16
10123 Stockholm
KontorsadressVasagatan 16
Jobbnummer 4671673
Observera att sista ansökningsdag har passerat.