Servicekoordinator / Serviceadministratör till Nilfisk

Bravura / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2017-02-27

Företaget
Nilfisk är en av världens ledande tillverkare av rengöringsutrustning och säljer produkter för både privat och professionellt bruk. Företaget är danskägt med koncernhuvudkontor i Köpenhamn. Den svenska verksamhetens huvudkontor ligger i Mölndal och här jobbar ett 60-tal personer. Huvudprodukten är städmaskiner och kunderna finns främst inom kommuner, landsting, industrier och städbolag.


Dina arbetsuppgifter
Som servicekoordinator arbetar du i en händelserik miljö på Nilfisks eftermarkandsavdelning och hanterar flera ärenden samtidigt. Du är ansvarig för att planera och koordinera teknikernas arbete genom att ta emot och handlägga de serviceärenden som kommer in från företagets kunder och återförsäljare via telefon och mail. Du tar bland annat emot och registrerar felanmälningar, svarar på serviceordrar, skapar arbetsordrar och fördelar ärenden till teknikerna. Du lämnar även kostnadsförslag till kunder och beställer reservdelar. Utöver detta har du hand om in- och utgående fakturor som du konterar och matchar mot order. Arbetet är i hög grad administrativt och du hanterar mycket information som registreras i företagets olika system.


Kvalifikationer
• Några års erfarenhet av en koordinerande roll med mycket kundkontakt över telefon och mail, gärna i en teknisk bransch
• Du har god datorvana och kan snabbt växla mellan olika system. Har du tidigare arbetat i SAP är det starkt meriterande
• Grundläggande ekonomiska kunskaper med erfarenhet av kontering och fakturakontroll
• Har du tidigare haft en ledande roll som exempelvis teamleader är det meriterande
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska

Vi tror att du som söker är en serviceinriktad lagspelare som trivs i en händelserik miljö. Du har lätt för att kommunicera med såväl kollegor som kunder och har en förmåga att kunna handla och agera snabbt när situationen kräver det. Vi tror också att du har en förmåga att kunna hålla och skapa en struktur i ditt arbete. För att lyckas i denna roll har du både intresset och viljan att hjälpa andra och du anstränger dig för att leverera lösningar.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg (Mölndal)
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <ahref='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: Servicekoordinator, koordinator, service, support, logistik, planering, kundkontakt, kundservice, SAP, Göteborg, Mölndal

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Kihlgren maria.kihlgren@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3342601

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: