Serviceinriktad kundsupport till teknikföretag
Bravura / Butikssäljarjobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Växjö,
Emmaboda,
Ljungby,
Älmhult,
Värnamo eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2016-08-02FöretagetBravura söker en kundsupport till ett framgångsrikt företag i Växjö. Företaget är Nordens ledande inspektions- provnings- och certifieringsföretag inom teknik och industri med cirka 1400 medarbetare i Sverige, Norge, Finland, Danmark och Baltikum.
På det trevliga och familjära kontoret i Växjö arbetar cirka 30 personer och de söker nu en ny kundsupport/administratör.
Dina arbetsuppgifterI rollen som kundsupport erbjuder du service till både kollegor och kunder. Rollen innebär service och hantering av inkommande kundförfrågningar, administrativt stöd till chef och personal, uppläggning av uppdrag och projekt i affärssystem, hantering av avtal och prislistor, förbereda fakturaförslag, registervård samt beställning av kontorsmaterial och övriga administrativa göromål som kan förekomma på ett kontor. Du agerar även support och administrativt stöd åt projektledare där du vid ett antal tillfällen ute hos kunden vilket kommer att innebära en del resor. Rollen innebär arbete i Agresso och mycket kontakt via mail och telefon.
Kvalifikationer• Minst gymnasieutbildning, gärna inom ekonomi
• Bred erfarenhet av administrativt arbete, gärna från ett tekniskt företag
• God datorvana, inklusive Office-paketet
• God svenska och engelska i tal och skrift
• Meriterande är erfarenhet av administrativt stöd i större projekt samt kunskaper i affärssystemet Agresso
Vi söker dig som är serviceinriktad och kommunikativ, vilket gör att du med lätthet kan hjälpa, kommunicera och relatera till olika människor och personlighetstyper. Du har förmågan att arbeta självständigt utifrån egna initiativ och du är metodisk och noggrann, vilket ger dig en stark administrativ förmåga. För dig är samarbete naturligt och du bidrar till ett positivt klimat på arbetsplatsen genom din öppenhet och ditt lösningsfokuserade förhållningssätt.
Övrig information:
Start: Önskad start är 22 augusti. Kan senareläggas för rätt kandidat. För att vara aktuell för tjänsten kan du max ha en månads uppsägningstid från nuvarande arbete.
Plats: Växjö, centralt
Lön: Fast lön enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här:
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ " shape="rect" target="_blank">
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla
info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar. Ansökan sker på
www.bravura.se . Välkommen att söka!
Sökord: administration, ekonomi, kundsupport, service, ordermottagning, projektsupport, heltid, Växjö
Varaktighet, arbetstid
Heltid, Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön enligt ök.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-08-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSara Byrlind 08-40024050
sara.byrlind@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0780
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2975007
Observera att sista ansökningsdag har passerat.