Servicedeskkonsult / support / IT-support inom e-fakturering til
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Hos Bravura finns jobb både för dig med erfarenhet och för dig i början av karriären. Bravura hjälper företag över hela Sverige med bemanning och rekrytering inom tjänstemannaområdet. Vi särskiljer oss genom vårt stora engagemang och vår dedikation till att alltid hitta de smartaste lösningarna. Vi tror på att ständigt försöka förenkla och förbättra rekryteringsprocessen för alla parter genom att vara flexibla och snabba, men samtidigt erbjuda ett engagerat och personligt bemötande. På detta sätt kan vi garantera ett lyckat rekryteringsresultat för både företag och kandidat.
Publiceringsdatum2017-01-02FöretagetPalette är marknadsledande på webbaserade applikationer för inköp, fakturor och avtal. De erbjuder tjänster inom elektronisk hantering av leverantörsfakturor genom den egenutvecklade produkten PaletteArena som används av över 1500 kunder i 34 länder. Palettes kunder är både små och stora företag i alla branscher. I Sverige har företaget 40 medarbetare på fem orter varav huvudkontor finns i Stockholm. Som ett led i Palettes expansion söker vi nu en ny medarbetare till servicedesken. Servicedesken utgör företagets nav och är en central del av företagets organisation.
Palettes erbjuder en självständig och utvecklande roll i ett expansivt företag som växer internationellt. Företagskulturen präglas av korta beslutsvägar och öppenhet för idéer från medarbetare.
Dina arbetsuppgifterI rollen som servicedeskkonsult arbetar du i en bred roll med stort ansvar. Som servicedeskkonsult har du arbetsuppgifter kopplade till kundernas implementerade produkter och applikationer. Utifrån kundernas problem registreras ärenden i Palettes ärendehanteringssystem, där du arbetar med ärenden remote, via fjärruppkopplingar, e-post och/eller över telefon. I din roll har du också ett utbildningsansvar där du instruerar och utbildar kunder i Palettes produktsortiment och applikationer. Du har god kännedom kring kundernas konfiguration och implementation av Palettes applikationer. Uppstår det ärenden av teknisk karaktär är du väl insatt i tekniken för att smidigt kunna lösa dessa. Du som servicedeskkonsult samarbetar med större delen av organisationen och har god insikt av vilken kompetens i företaget du behöver koppla in ifall det krävs för kundens ärende. Den största delen av ditt arbete sköter du från kontoret i centrala Stockholm, men vid vissa tillfällen, tex kundutbildningar, är du ute hos kund för att bidra med din expertis.
Kvalifikationer• Meriterande med eftergymnasial utbildning, gärna med inriktning ekonomi eller IT.
• Något års erfarenhet av liknande roll och arbetsuppgifter. Vana att arbeta kundnära.
• Kunskap i SQL och databaser
• Meriterande med erfarenhet av antingen inköpsprocesser eller redovisning/bokföring, erfarenhet av att genomföra kundutbildningar samt vana av ekonomiska termer
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, såväl på svenska som engelska
Dina personliga egenskaperVi söker dig som gillar att arbeta med varierande arbetsuppgifter i en kundnära roll. Du gillar att ha mycket saker att göra och trivs i högt arbetstempo. Vidare ser vi att du är duktig på att hantera stress, är prestigelös och har en vilja att lyckas. Vi ser att du är kommunikativ och social samt att du trivs med rådgivande ansvar. Trivs du i en bred roll med mycket ansvar där din problemlösningsförmåga ställs på prov, då kommer du att trivas på Palette ServiceDesk.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningsitd
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Fast lön enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmelie Hansen
emelie.hansen@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3240931
Observera att sista ansökningsdag har passerat.