Servicedesk-medarbetare till TietoEvry!
Cleverex Sverige AB / Supportteknikerjobb / Örebro
2022-01-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Servicedesk-medarbetare till TietoEvry!" (publicerad 2022-01-20) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Cleverex Sverige AB i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Arboga eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-01-19Om företagetPå Cleverex Bemanning arbetar vi med att rekrytera och hyra ut rätt medarbetare till rätt kund. Vårt största fokus ligger på våra kunder, konsulter och kandidater och vårt mål är att du som kandidat ska känna att du hamnat helt rätt!
Om tjänstenTietoEVRY söker nu IT-supportmedarbetare som ska komplettera ett gäng om 23 medarbetare som jobbar där idag. Supporten jobbar med att ge den främsta servicen till TietoEVRYs respektive kunder. För den här tjänsten kommer utgå från Örebrokontoret och dina arbetstider kommer antingen vara 7.00-15.30 eller 8.30-17.00.
Deras verksamhet grundar sig i deras värden, vilka är: öppenhet, tillit och mångfald. Gruppen är uppdelad i två mindre team och de har en fin sammanhållning och har som mål att hela tiden utvecklas och ha högt i tak med feedback, både positiv och konstruktiv! Det här är helt enkelt en plats för dig som vill utvecklas och utmanas.
Initialt kommer du komma in som konsult via Cleverex och arbeta via oss, ute hos TietoEVRY Om allt känns bra i samarbetet förväntas du gå över till dem på sikt.
Du erbjuds
• En anställning hos oss med schyssta villkor redan från start som konsult
• En möjlighet att få bli en del av TietoEvry och utveckla dina kunskaper. Här finns det stora möjligheter att växa som person och i din karriär.
Dina arbetsuppgifterI din roll som supportmedarbetare kommer du att arbeta med att hjälpa kunder via telefon och mejl där du kommer stötta dem med service och att presentera lösningar som fokus. I första hand kommer du att hantera ärenden på egen hand men vid mer komplicerade ärenden förväntas du fortsatt att bemöta kunden på bästa sätt och kan du inte lösa det själv kommer du kunna få hjälp och hänvisa kunden vidare.
Profil• Avklarad gymnasieutbildning med ett starkt IT-intresse. Vänligen beskriv detta i din ansökan så vi förstår hur det växt fram hos dig.
• Har arbetat i 1st eller 2nd line support i minst 6 månader
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, då det är i dessa språk kommunikationen sker. Du är trygg i både tal och skrift.
• Har svenskt medborgarskap
Det är meriterande om du
• Kommit i kontakt med Active Directory
• Har erfarenhet av Citrix eller Exchange
Vem är du som person? Vi tror att du bäst beskrivs som en person med stor ansvarstagande känsla, något som kommer fram när du arbetar med kunder såväl som din inställning gentemot din egna personliga utveckling. Du har en personlig mognad och är mogen i hur du framför och tar emot feedback. Vidare är du en positiv och lösningsfokuserad person, något man märker direkt i första samtal med dig!
Övrig information• Start: Så snart som möjligt
• Omfattning: Heltid
• Placering: Örebro
Rekryteringsprocessen hanteras av Cleverex och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av
rekrytering@cleverex.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-02-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagCleverex Sverige AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "218".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Cleverex Sverige AB (org.nr 556903-9166),
https://cleverex.se/ Arbetsplats Cleverex Bemanning AB
Jobbnummer 6263640
Observera att sista ansökningsdag har passerat.