Servicedesk-medarbetare till globalt IT-företag
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.
Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.
Publiceringsdatum2015-05-22FöretagetFöretaget designar och levererar lösningar inom kollektivtrafiken som exempelvis automatiska biljettbetalningssystem och passagerarinformationsdisplaysystem. De har kontor dels i Sverige men tillhör en större global organisation med huvudkontor i Australien. Totalt har företaget runt 800 anställda, varav cirka 30 av dessa arbetar på Stockholmskontoret.
Som servicedesk-medarbetare ger du teknisk support till företagets kunder och fälttekniker kring ett biljettsystem som företaget tillhandahåller. Ärendena inkommer via ett ärendehanteringssystem. I arbetsuppgifterna ingår allt från administration till fältservice. Arbetstiderna är förlagda vardagar mellan 8-17.
Dina arbetsuppgifterSom servicedesk-medarbetare ger du teknisk support till företagets kunder och fälttekniker kring ett biljettsystem som företaget tillhandahåller. Ärendena inkommer via ett ärendehanteringssystem. I arbetsuppgifterna ingår allt från administration till fältservice. Arbetstiderna är förlagda vardagar mellan 8-17.
KvalifikationerUtbildning: Avslutad gymnasial utbildning
Erfarenhet: Någon typ av IT-support samt erfarenhet av felsökning av hårdvara
Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska.
Som person tror vi att är du social, driven och duktig på att ta egna initiativ. Du är tekniskt intresserad, gillar att ge god service samt har en god samarbetsförmåga.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Globen
Lön: Enligt överenskommelse
Kontakt: Bravura, tel. 08-400 240 50
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval av ansökningar.
Sökord: IT-support, servicedesk, helpdesk, felsökning, hårdvara, fälttekniker, fjärrstyrning
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-06-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinda Sundlöf 08-40024050
linda.sundlof@bravura.seFöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2306364
Observera att sista ansökningsdag har passerat.