Serviceadministratör till Storex
PS Partner / Inköpar- och marknadsjobb / Haninge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Haninge,
Ödeshög,
Hjo,
Vadstena,
Boxholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PS Partner i Haninge,
Ulricehamn,
Tranemo,
Borås,
Värnamo eller i
hela Sverige Om Storex
Storex är ett familjeägt logistikföretag i andra generationen som startades 1987 och erbjuder logistiklösningar inom tredjepartslogistik, marknadslogistik och e-handel. Idag är vi ca 35-40 anställda och har kontor i Stockholm och Göteborg. Vi är ett glatt gäng med hög känsla för service som stöttar varandra när tempot tidvis är högt.
Storex erbjuder
Om du gillar att utvecklas, gillar frihet under eget ansvar med många bollar i luften, har ett stort affärsdriv och vill få möjlighet att påverka i ett företag som expanderar då kommer du att trivas hos oss. Vi arbetar för allas lika värde och är ca 55 % kvinnor i organisationen. Hos oss är det viktigt att våra medarbetare har goda förutsättningar att kunna utvecklas då de är grunden och styrkan till vår tillväxt.
Är du Storex nya kundservicehjälte? Vi söker en serviceadministratör till deras 3PL- verksamhet i Jordbro.
Det går bra för Storex och vi söker nu fler härliga kollegor till deras nybyggda kontor i Jordbro. Där får du sitta i ljusa lokaler och ett öppet kontorslandskap. Tätt intill ligger deras moderna och nya utbyggnad av lager för att kunna ge mer plats åt deras kunder. Du kommer att arbeta med administration och kundservice.
Dina arbetsuppgifter består främst i:
• Orderadministration
• Kundkontakt
• Bokning av transporter
• Registrering och korrigering
• Rapportering
Varför arbeta hos Storex?
Om du gillar att utvecklas, frihet under eget ansvar med många bollar i luften och få möjlighet att påverka i ett företag som expanderar då kommer du att trivas. De är ett glatt gäng med hög känsla för service som stöttar varandra när tempot tidvis är högt. De är måna om dig och din hälsa och erbjuder bland annat friskvårdsbidrag.
De söker dig med:
• God system- och datorvana
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Arbetslivserfarenhet inom kundservice eller annan serviceorienterad roll
• Meriterande med erfarenhet av Outlook
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska
Du besitter en hög serviceådra med kunden i fokus och kan se helheten i det du gör. Du uppskattar struktur för att kunna effektivisera dina arbetsuppgifter ännu mer. Du har en kommunikativ förmåga och vågar ta egna initiativ och ofta snabba beslut, trivs med många bollar i luften. Att arbeta noggrant, ansvarstagande och lösningsorienterat faller sig naturligt för dig. Du är noggrann, serviceinriktad och har hög stresstolerans.
Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet!
Känner du att ovanstående passar in på dig? Då ser vi fram emot din ansökan! Vi intervjuar löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor kontakta Helen Lagergren på
helen.lagergren@pspartner.se eller 0735035638.
Varaktighet, arbetstid
• -
Publiceringsdatum2018-12-21ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-01-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPS Partner
AdressPS Partner
Första Långgatan 18
41328 GÖTEBORG
KontorsadressFörsta Långgatan 18
Jobbnummer 4526284
Observera att sista ansökningsdag har passerat.