Serviceadministratör till Storex

PS Partner / Inköpar- och marknadsjobb / Haninge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Haninge, Ödeshög, Hjo, Vadstena, Boxholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PS Partner i Haninge, Ulricehamn, Tranemo, Borås, Värnamo eller i hela Sverige

Om Storex

Storex är ett familjeägt logistikföretag i andra generationen som startades 1987 och erbjuder logistiklösningar inom tredjepartslogistik, marknadslogistik och e-handel. Idag är vi ca 35-40 anställda och har kontor i Stockholm och Göteborg. Vi är ett glatt gäng med hög känsla för service som stöttar varandra när tempot tidvis är högt.

Storex erbjuder

Om du gillar att utvecklas, gillar frihet under eget ansvar med många bollar i luften, har ett stort affärsdriv och vill få möjlighet att påverka i ett företag som expanderar då kommer du att trivas hos oss. Vi arbetar för allas lika värde och är ca 55 % kvinnor i organisationen. Hos oss är det viktigt att våra medarbetare har goda förutsättningar att kunna utvecklas då de är grunden och styrkan till vår tillväxt.

Är du Storex nya kundservicehjälte? Vi söker en serviceadministratör till deras 3PL- verksamhet i Jordbro.

Det går bra för Storex och vi söker nu fler härliga kollegor till deras nybyggda kontor i Jordbro. Där får du sitta i ljusa lokaler och ett öppet kontorslandskap. Tätt intill ligger deras moderna och nya utbyggnad av lager för att kunna ge mer plats åt deras kunder. Du kommer att arbeta med administration och kundservice.

Dina arbetsuppgifter består främst i:

• Orderadministration
• Kundkontakt
• Bokning av transporter
• Registrering och korrigering
• Rapportering

Varför arbeta hos Storex?
Om du gillar att utvecklas, frihet under eget ansvar med många bollar i luften och få möjlighet att påverka i ett företag som expanderar då kommer du att trivas. De är ett glatt gäng med hög känsla för service som stöttar varandra när tempot tidvis är högt. De är måna om dig och din hälsa och erbjuder bland annat friskvårdsbidrag.

De söker dig med:

• God system- och datorvana
• Goda kunskaper i Office-paketet
• Arbetslivserfarenhet inom kundservice eller annan serviceorienterad roll
• Meriterande med erfarenhet av Outlook
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska

Du besitter en hög serviceådra med kunden i fokus och kan se helheten i det du gör. Du uppskattar struktur för att kunna effektivisera dina arbetsuppgifter ännu mer. Du har en kommunikativ förmåga och vågar ta egna initiativ och ofta snabba beslut, trivs med många bollar i luften. Att arbeta noggrant, ansvarstagande och lösningsorienterat faller sig naturligt för dig. Du är noggrann, serviceinriktad och har hög stresstolerans.

Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet!

Känner du att ovanstående passar in på dig? Då ser vi fram emot din ansökan! Vi intervjuar löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor kontakta Helen Lagergren på helen.lagergren@pspartner.se eller 0735035638.

Varaktighet, arbetstid
• -

Publiceringsdatum
2018-12-21

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-01-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
PS Partner

Adress
PS Partner
Första Långgatan 18
41328 GÖTEBORG

Kontorsadress
Första Långgatan 18

Jobbnummer
4526284

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PS Partner

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PS Partner: