Service Advisor
Nordea Bank Abp, Filial i Sverige / Bankjobb / Jönköping
2025-09-30
Visa alla bankjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nordea Bank Abp, Filial i Sverige i Jönköping,
Nässjö,
Haninge,
Skövde,
Alingsås eller i
hela Sverige Nordea is a leading Nordic universal bank. We are helping our customers realise their dreams and aspirations - and we have done that for 200 years. We want to make a real difference for our customers and the communities where we operate - by being a strong and personal financial partner.
Job ID: 30875
Vi söker en Kundrådgivare som vill vara med och hjälpa våra kunder till en starkare, tryggare och långsiktigt hållbar ekonomi.
About our team
Välkommen till Jönköping, nu söker vi dig som vill vara med och bidra till våra kunders framtidsplaner genom förstklassig service som underlättar deras vardag. När våra kunder strävar efter att nå sina mål och förverkliga sina drömmar, finns vi där för att erbjuda en relevant finansiell lösning.
Vår roll är att hjälpa våra kunder förverkliga sina drömmar. Vi finns här för att guida, utmana och hjälpa kunden hitta rätt väg för att nå sina finansiella mål. Kontoret har stort fokus på nya kunder och vi vill fortsätta växa på vår marknad och hos oss är du en del av ett inspirerande team med många möjligheter att utvecklas och bidra till något större.
Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Detta är värderingar som vägleder oss i hur vi arbetar och hur vi fattar beslut. Delar du dessa värderingar kommer du trivas hos oss på Nordea Jönköping.
Vad du kommer att göra
Tillsammans med dina kollegor ansvara för att skapa hög tillgänglighet, tillit och kundnöjdhet. Attrahera nya kunder, samtidigt som du bibehåller goda relationer med befintliga kunder. Med ett proaktivt arbetssätt fokusera på att upprätthålla och skapa tillväxt i kundens tillgångar och uppnå affärsresultat.
Vem du är
Det här är rätt roll för dig om du:
* Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, och har en naturlig fallenhet för att bygga relationer
* Stimuleras av att ge service och få kunders och medarbetares uppskattning för ditt bidrag
* Deltar aktivt för att skapa god stämning och utvecklas tillsammans med kollegor
* Är strukturerad, anpassningsbar och tar till dig ny teknik som du använder i det digitala mötet med kunden
* Har professionella kunskaper i engelska och svenska, i både tal och skrift
Din bakgrund och kompetens innefattar:
* Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, och har en naturlig fallenhet för att etablera kontakt i mötet med både kunder och kollegor
* Stimuleras av att arbeta resultatinriktat, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster
* Arbetar aktivt med att utveckla dina egna kompetenser och dela kunskap med kollegor, samt bidra till ett öppet och positivt klimat
Det skulle vara värdefullt om du även:
* Är av Swedsec licenserad rådgivare
Om det här låter som du, tveka inte att höra av dig!
Next steps
Submit your application no later than 31/10/2025. For more information, you're welcome to contact Karolina A Jansson at
karolina.a.jansson@nordea.seFor union information, please contact
finansforbundet@nordea.se or
SACONordea@nordea.com.
Ersättning Undefined
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-10-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "30875-43685092".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Nordea Bank Abp, Filial i Sverige (org.nr 516411-1683)
Arbetsplats Nordea
Kontakt PRS Team
00000000 Jobbnummer 9533569