Self-Storage - Siteansvarig Administratör
Goveteran / Ekonomiassistentjobb / Ospecificerad arbetsort
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomiassistentjobb i Ospecificerad arbetsort eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Goveteran i Ospecificerad arbetsort GOveteran utför för Minilager i Stockholms räkning en rekrytering av Siteansvarig för deras kundmottagning och Stockholmsanläggning. Nuvarande ansvarig går vidare till nya utmaningar och man söker en ny medarbetare för omedelbart tillträde.
GOveteran inspirerar företag att se affärsnyttan med personal som har kommit längre i karriären!
Detta ger din organisation kompetens, erfarenhet, lojalitet och lönsamhet. GOveteran bygger en BRO mellan generationer med erfaren personal 40+ via Bemanning, Rekrytering och Omställning. Vi är 20 Partners i Sverige och 10 i Norge.
På GOveteran skulle vi aldrig drömma om att jämföra oss med rekryterings- och bemanningsbranschens största. Det har redan våra kunder gjort. Vår erfarenhet är att många affärskontakter rullar på slentrianmässigt i samma hjulspår. Därför vill vi bjuda in dig till en annan resa där senior personal med kompetens, erfarenhet, lojalitet och lönsamhet ingår i priset. Våra referenser och 100-tals andra kunder vet redan vad vi talar om.
OM FÖRETAGET
Minilager i Stockholm var bland de allra första self-storage-företagen i Stockholm och öppnade 1995. Man har en gedigen erfarenhet av att hjälpa sina kunder med deras förvaringsbehov.?? "Man ska kunna lita på att ens saker är i tryggt och säkert förvar". Därför satsar företaget mycket på hög säkerhet och övervakning i alla magasineringsanläggningar??na. Det finns två self-storage anläggningar i Solna, Haga Norra, strax utanför Norrtull, samt en anläggning i Bromma - nära Bromma flyplats.
Planen är att under de närmaste åren bygga ytterligare nya förrådsanläggningar i Stockholms-området och utöka erbjudandet av trygga hyrförråd till konkurrenskraftiga priser.??
OM JOBBET
Minilager i Stockholm söker sin nya nyckelmedarbetare. Tjänsten är för omedelbart tillträde (senast 18/9) och baserad i Solna. Den nya medarbetaren ska ha intresse för administration, vara kundorienterad och utföra följande huvuduppgifter:
• Ansvara och koordinera arbetet på 3 lageranläggningar
• Hantera kundsamtal
Kommunicera med existerande och nya kunder genom i första hand telefon och mejl - skapa goda kundrelationer och ge förstklassig service.
Presentera hyrkonceptet för kunder
Kontraktsskrivning - Boka i förekommande fall upp förråd
Hantera den löpande administrationen
• Administrera hyror - Boka in hyror, både autogiro och ocr
• Ekonomi - kundfordringar
• Avflytta hyresgäster och boka bort dem från systemet
• 1 gång per vecka inventera lediga förråd
• 1 gång per månad kontrollera o sammanställa kontantkassa
• 1 gång per år sammanställa depositioner, förutbetalda hyror (kvartal, halvår och helår) samt obetalda hyror per den 31:a december
• Övervaka att anläggningarna är i gott skick
• Säkra att lokalerna är representativa genom inspektioner + enklare underhåll för bästa utseende
Hos Minilager, det lilla svenska företaget bland stora internationella konkurrenter, ges det stort utrymme för självständigt arbete och stor initiativförmåga. Man erbjuder konkurrensmässig lön samt bonus. Tjänsten är en heltidstjänst med arbetstid vardagar 10:00-18:00. Körkort är ett krav.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2015-09-01ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-09-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktErik Kockum 0702611175
erik.kockum@goveteran.seFöretagGOveteran
AdressGOveteran
Box 1160
18123 Ospecificerad
KontorsadressBox 1160 18123 Solna
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2413147
Observera att sista ansökningsdag har passerat.