Samhall söker engagerade anbudshandläggare
Experis Finance / Inköpar- och marknadsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Experis Finance i Linköping,
Finspång,
Motala,
Norrköping,
Söderköping eller i
hela Sverige Samhall är Sveriges mest mångsidiga företag. Tack vare våra 20 000 medarbetare på 250 orter och vår breda kompetens har vi ett brett tjänsteutbud. Främst inom städning, tillverkning, montering, lager och logistik, fastighets- och markskötsel, förpackning samt äldreomsorg. Genom våra kunduppdrag utvecklar vi personer med funktionsnedsättning genom arbete, och hemligheten ligger i vår metod att utbilda och personalleda våra medarbetare. Resultatet har blivit en arbetsglädje och en kvalitet i de uppdrag vi utför åt både små och stora företag över hela landet.
Som en del av Samhalls centrala försäljningsorganisation har en företagsövergripande säljstödsorganisation etablerats i Linköping. Säljstödsorganisationen ansvarar för att på ett effektivt sätt tillhandahålla stöd till regionerna och styrfunktionerna avseende affärsadministration och kalkylering. Vi söker nu en person till funktionen Säljstöd.
Läs gärna mer på
www.samhall.sePubliceringsdatum2012-01-27Dina arbetsuppgifterDu ska som ansvarig handläggare huvudsakligen upprätta anbud/offerter med tillhörande kalkyler och dokumentation utifrån aktuella förfrågningsunderlag. Du ansvarar för administrativa delen av affärsprocessen från förfrågan till slutgiltigt anbud inom både privat och offentlig sektor. Med hjälp av datorbaserade kalkylsystem upprättar du kalkyler. Du granskar och upprättar avtal.
Vem är du?
Du delar givetvis Samhalls grundläggande värderingar och verksamhetsidé. Du tycker om att arbeta administrativt i en strukturerad process och har erfarenhet av kalkyl- och anbudsarbete mot privat och offentlig sektor.
När det gäller utbildning så har du läst en eftergymnasial utbildning inom juridik, ekonomi eller motsvarande. Alternativt har du mångårig yrkeserfarenhet inom området. Din engelska är god i både tal och skrift.
Som person är du noggrann, uthållig och idérik. Din förmåga att självständigt arbeta mot uppsatta mål är god. Du har en öppenhet och förmåga att skapa kontakter och goda relationer samt bidra till ett bra arbetsklimat. Innehar förmåga för analys och informationsbearbetning. Du har erfarenhet av att med en helhetssyn arbeta i en verksamhet i stark utveckling samt är resultatinriktad och målmedveten.
Fackliga representanter:
Simone Öhrner, Ledarna tel. 0910-734242
Ilona Szöcs, Unionen tel. 0470-358 24
Gunnar Ekermark,SACO tel. 0491- 87 325
Kontaktperson för detta jobbTycker du att detta låter intressant? Sök då tjänsten via länken nedan med ett registrerat och uppdaterat CV.
Urval kommer att ske löpande så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så fort som möjligt.
Har du frågor så är du varmt välkommen att kontakta Experis, rekryteringskonsult Nina Rydingsvärd, tel 013-35 55 05.
Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattningEnligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-02-12
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktNina Rydingsvärd, 013-355505
FöretagExperis Finance
AdressExperis Finance
BOX 1125
11181 Stockholm
Jobbnummer 1141034
Observera att sista ansökningsdag har passerat.