Säljsupport Till Input Interiör
Input interiör Stockholm AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Input interiör Stockholm AB i Stockholm,
Sundbyberg,
Uppsala eller i
hela Sverige VÄLKOMMEN TILL REKRYTERINGSTRÄFFEN PÅ ARBETSFÖRMEDLINGEN STOCKHOLM CITY
Tisdagen den 12 juni 2012
Kl. 10.30-11.00
Adress: Tunnelgatan 3, T-bana Hötorget.
Nedan finns beskrivning på ett av jobben som du kan söka på rekryteringsträffen.
Det finns flera arbetsgivare på plats och de söker kandidater till liknande tjänster.
Alla deltagande företag och beskrivning på de lediga tjänsterna finns på vår hemsida
www.arbetsformedlingen.se/stockholm-cityTa med dig flera exemplar av dina ansökningshandlingar och förbered dig på en kortare jobbintervju med arbetsgivarna. Beroende på hur många som kommer får du vara beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.
Input interiör är Skandinaviens ledande fristående inredningskoncern med en unik kompetens inom inredning av kontor, hotell och restaurang, skola och utbildning samt vård och omsorg. Vi finns idag på 21 orter med 22 kontor. Vi är 270 medarbetare och omsätter ca. 1 miljard SEK. Med ett produktsortiment med både djup och bredd erbjuder vi marknadens mest kompletta inredningslösningar.
Säljsupport till Input interiör i Stockholm
I team med säljare ska du ansvara för att våra kunder får bästa möjliga service. Du är van att hantera många olika projekt
samtidigt. Du supportar säljarna med bl.a. priser, produkt- och leverantörsinformation, offertarbete m.m. Orderhantering,
beställningar, kund- och leverantörskontakter blir en del av din vardag. Att vara med i arbetet med upphandlingar är också
något som ingår i rollen. Arbetet utförs främst i det egna affärssystemet Balans.
Vi söker dig med följande profil
Som person är du positiv och har lätt för att bygga relationer över telefon. Du är serviceminded och tycker att det är roligt att
göra kunderna nöjda. Vi ser att du är lättlärd och har en förmåga att hålla dig lugn under pressade situationer. För att passa i
rollen är det viktigt att du är ordningsam och lägger vikt vid kvalitet på ditt arbete. Du är pålitlig, lojal men också flexibel och
har inga problem att hjälpa till där det behövs. Du ser dig själv som en lagspelare. Branschvana är meriterande men inte ett
måste. Du är van att arbeta i PC-miljö samt behärskar engelska i tal och skrift.
Input interiör i Stockholm har 50 medarbetare. Kontor och utställning finns på Sveavägen 145.
Hos oss är inget omöjligt i vår vilja att serva våra kunder - Vilken inställning har du?
Välkommen med din skriftliga ansökan samt löneanspråk och CV snarast eller kom och träffa oss på Arbetsförmedlingen Stockholm City !
Om Du inte kan besöka vår rekryteringsträff är Du välkommen
att maila till:
annica.g@inputinterior.se eller skicka till adressen nedan
Märk ansökan "Säljsupport".
Input interiör Stockholm AB
Att. Annica Gustavsson
Sveavägen 145
113 46 Stockholm
Input interiör 2011
Publiceringsdatum2012-06-11Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-06-12
Ansökan kan skickas till e-postadress:
annica.g@inputinterior.seFöretagInput Interiör Stockholm AB
AdressInput Interiör Stockholm AB
Sveavägen 145
11346 STOCKHOLM
KontorsadressSveavägen 145
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-51711200
Faxnummer: 08-51711201
E-postadress:
stockholm@inputinterior.se Jobbnummer 1268821
Observera att sista ansökningsdag har passerat.