Säljkoordinator Sökes Till Lrqa I Göteborg

Oddwork Sweden AB / Säljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Oddwork Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Lloyds Register Quality Assurance (LRQA) är världens ledande leverantör av oberoende revisionstjänster inklusive certifiering, validering, verifiering och utbildning inom ett brett spektrum av standarder och system. Vi är en global organisation med verksamhet i över 120 länder som kan erbjuda multinationella kunder samordnade tjänster världen över. Vi utgår alltid från de lokala behoven och oavsett hur stora eller små kunderna är eller var de finns kan vi uppfylla deras specifika krav. Vårt huvudkontor i Sverige finns i Sävedalen varifrån vi bearbetar den nordiska marknaden. LRQA har gedigen erfarenhet och framgång inom branschen men blickar alltid framåt. Vi arbetar redan med de utmaningar som företag kommer att ställas inför i framtiden. Tillsammans med Oddwork söker vi nu vår nästa säljkoordinator som kan bli del i bolagets fortsatta utveckling och tillväxt!

Om tjänsten som säljkoordinator hos LRQA
Som säljkoordinator kommer du bli en del av det nordiska säljteamet! Du kommer hantera inkommande leads från marknadsavdelning, följa upp dem genom att kontakta kunder och göra kvalificerade bedömningar av hur LRQA kan skapa avgörande fördelar i respektive kunds verksamhet. Du ansvarar för försäljningsprocessen från det att du kontaktar kund och presenterar LRQA's erbjudanden och lösningar, ta processen vidare mot avslut med upprättande av offert och förbereder slutligen kontrakt. När uppdragen är inne är det även din uppgift att fördela ut dem på dina kollegor inom försäljningsavdelningen. I rollen har du daglig kontakt med bolagets marknads- och kundtjänstavdelning och agerar som spindeln i nätet när du sköter kontakten med kunder över hela norden. Rollen som säljkoordinator innebär en varierad vardag där tiden fördelas över intern kommunikation, försäljning men också mycket administrativa uppgifter. Du kommer arbeta mot budget och uppsatta försäljningsmål och rapporterar löpande till nordiska försäljningschefen. 

 Vi söker dig som:
: är en driven och utåtriktad säljare som är redo för nya utmaningar! Du är affärsdriven, självgående, och arbetar strukturerat och professionellt även om tempot är högt och uppgifterna många. Vi ser att du har arbetslivserfarenhet från försäljning, gärna med telefonen som försäljningsverktyg. Tack vare tidigare erfarenhet har du arbetat med ledningssystem för kvalitetsarbete i en organisation vilket gör att du vet hur det fungerar, dess villkor samt vilka affärsmässiga fördelar det ger. Att du är intresserad av och har kunskap om IT och teknik är positivt då du ska kunna hantera och jobba obehindrat i olika IT- och affärssystem i en teknikdriven verksamhet. Du drivs av såväl dina som ditt teams prestationer och arbetar målinriktat. Du är pålitlig, ödmjuk och tar ansvar för att göra det du ser behöver göras oberoende av uppgiftens storlek. Att du hanterar mer än ett nordiskt språk väl och har erfarenhet från arbete i CRM-systemet SalesForce är meriterande.

Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos LRQA Sverige AB.

Vad LRQA erbjuder dig
Hos LRQA blir du en del av en driven organisation som alltid strävar efter att ligga i framkant i sin bransch. Du kommer att ha en nyckelroll i bolagets dagliga drift och för rätt person ges goda utvecklingsmöjligheter. Du kommer att arbeta heltid, måndag till fredag 08:00 - 16:30 med fast lön. Du kan läsa mer om LRQA här!

START: Omgående
PLATS: Göteborg
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Grundlön
KONTAKT: Consultant Manager Amy Disley, amy@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar) 
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2015-11-26

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig. 

Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Rekrytering

Publiceringsdatum
2015-10-27

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-11-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Oddwork Sweden AB

Adress
Oddwork Sweden AB
Engelbrektsgatan 28
41137 Göteborg

Kontorsadress
Engelbrektsgatan 28 41137 Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2499463

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Oddwork Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Oddwork Sweden AB: