Säljkoordinator

Inhouse AB / Kontorsjobb / Upplands Väsby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Upplands-Bro, Vallentuna eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inhouse AB i Upplands Väsby, Sollentuna, Täby, Järfälla, Österåker eller i hela Sverige

Arbetsbeskrivning / Work Description

Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad säljkoordinator till en av våra kunder i Kista. Säljkoordinatorn fungerar som en länk mellan arbetsledningen och resurserna på fältet (säljare och Key Account Managers). I rollen ingår att stödja säljteamet med den dagliga verksamheten, administration, problemlösning, analys och logistik. Du kommer att samordna events, hantera projekt och stötta försäljningschefen och KAM med försäljningsstatistik eller annan information som behövs. Ansvara för att upprätta planer, beställningar och koordinera försäljningsaktiviteter. I arbetet ingår förutom resursplanering, tidsplanering även ansvar för att den överenskomna budgeten hålls.

Din profil / Your profile

Vi ser att du har en utbildning inom företagsekonomi eller motsvarande och är en van användare av M/S Office ( Excel & Powerpoint). Vi ser gärna att du har arbetat med försäljning och administration tidigare.
Du bör kunna utrycka dig obehindrat i både tal och skrift på engelska och svenska. Som person är du van att arbeta självständigt, tar gärna egna initiativ och kan hantera flera projekt samtidigt. Du är ansvarstagande, noggrann och strukturerad med en god känsla för detaljer. För att du ska trivas bör du vara prestigelös, flexibel och klara av att jobba i en föränderlig miljö.

Övrigt / Other

Tjänsten är på heltid och en inhyrning via Inhouse med start omgående och tom den 30/4 2016. Placering i Kista. Sök via länken nedan.
Välkommen med din ansökan, intervjuer görs löpande! För frågor om tjänsten kontakta: linda.segerstrom@inhouse.se .

Om Inhouse / About Inhouse

INHOUSE verkar inom People Management som innefattar bemanning/rekrytering, verksamhetsutveckling och kompetensutveckling inom fem affärsområden; Ekonomi, Kommunikation, HR , Administration och Management Consulting.

Publiceringsdatum
2015-01-28

Arbetstider och omfattning
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-02-12
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1063
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Linda Segerström linda.segerstrom@inhouse.se

Företag
Inhouse AB

Adress
Inhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm

Kontorsadress
Grev Turegatan 30, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2145056

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inhouse AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inhouse AB: