Säljfokuserad Kundservicemedarbetare
AllTele / Butikssäljarjobb / Stockholm
2015-03-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljfokuserad Kundservicemedarbetare" (publicerad 2015-04-17) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos AllTele i Stockholm,
Linköping,
Skövde,
Växjö,
Sundsvall eller i
hela Sverige Vi förstärker vårt team på Telefonplan i Stockholm med dig som har flerårig erfarenhet av kundservice eller teknisk support inom telekom/IT och som brinner för att ge kunden förstklassig service.
Vi värdesätter ett trevligt, professionellt och flexibelt bemötande i alla lägen och söker dig som vill satsa på en karriär inom telekombranschen.
Vårt krav är att du är beredd att ge allt för dina kunder.
I gengäld erbjuder vi dig:
• spännande arbetsuppgifter,
• löpande utbildning med möjlighet att utvecklas till en proffsig Account Manager,
• trevliga och engagerade arbetskamrater samt
• fräscha lokaler, närhet till allmänna kommunikationer, bra restauranger, gym mm .
Ditt ansvar
Du kommer från starten att vara med och bygga upp din egen kundportfölj bland våra befintliga kunder som kontaktar dig på kundservice, för att i senare skede lägga mer fokus på merförsäljning och utveckling av din portfölj.
Dina primära uppgifter är att hjälpa kunderna med frågor och lösningar på de vanligare tekniska problem som kan uppstå, samt att ta emot beställningar och sälja in nya tjänster och produkter till både nya och befintliga kunder.
I första hand arbetar du med inkommande kontakter där telefonen är ditt främsta redskap.
Vi söker dig som
• har minst 3 års erfarenhet av kundservice eller teknisk support inom telekom
• har dokumenterade meriter som säljare
• är en skicklig kommunikatör, och är helt flytande på svenska i både tal och skrift
• har förståelse för vad riktigt god kundservice är och är lyhörd för kundens behov
• arbetar bra i grupp och är en tillgång för dina kollegor
• kan hantera en rad ärenden effektivt utan att göra avkall på kvaliteten
• kan behålla lugnet även vid en högre arbetsbelastning
• har positiv attityd och förmåga att arbeta självständigt
• besitter goda datakunskaper
• är intresserad av teknik i allmänhet och telekom i synnerhet
• har goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift.
Din framtid på AllTele
AllTele är ett företag i stark tillväxt. Vi är uppstickaren på en tuff marknad med flera stora aktörer. Vi måste därför vara bäst både för våra medarbetare och för våra kunder.
Vi jobbar hårt för att nå våra mål vilket kräver ett stort engagemang och driv från hela organisationen. Att jobba på AllTele är spännande och utvecklande med stora möjligheter att påverka, och du måste trivas i en organisation med högt tempo och höga krav. Samtidigt gillar vi att ha kul tillsammans, och samlas gärna på en AW eller drar i väg ett gäng till gymmet på lunchen.
Låter det intressant?
Välkommen med din ansökan redan idag! Urval sker löpande.
AllTele har sedan starten 2002 varit en utmanare på den svenska telekommarknaden och är idag en ledande helhetsleverantör med ambitionen att leverera stabila och högkvalitativa tjänster till konkurrenskraftiga priser, både på privat- och företagsmarknaden.
Mottot är att kunden alltid ska vara i fokus. Vår idé handlar om att vara nära kunden för att kunna ge en mer personlig upplevelse i kontakten med oss
Vi levererar kompletta lösningar för hem- och mobiltelefoni, bredband via fiber, telejack och det mobila nätet samt både kabel- och IP-TV.
AllTele är börsnoterat på Nasdaq OMX och omsätter ca 1 miljard SEK.
Publiceringsdatum2015-03-12Arbetstider och omfattningHeltid/ Ej specificerat
ErsättningFast och rörlig lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-04-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktLinus Skoglund, Kundservicechef
linus@allteleprivat.seFöretagAllTele
AdressAllTele
Box 42017
12612 Stockholm
KontorsadressBox 42017
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2201794
Observera att sista ansökningsdag har passerat.