Säljassistent sökes!

Framtiden AB / Administratörsjobb / Göteborg
2016-03-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljassistent sökes!" (publicerad 2016-05-26) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Har du arbetat i Jeeves och är en driven och ambitiös person? Tveka då inte att söka denna tjänst redan idag!

Publiceringsdatum
2016-03-29

Arbetsuppgifter
Som säljassistent kommer du att assistera säljare med diverse administrativa uppgifter och hjälpa kunder samt leverantörer i olika ärenden via telefon.

I dina arbetsuppgifter ingår bl. a:
• Sammanställa offerter.
• Leveransbevakning.
• Kontraktsgenomgång med kund.
• Merförsäljning.
• Förhandla med kund om leveransvillkor.
• Upprätthålla aktuella priser.

Om företaget
Kunden utvecklar, marknadsför och tillverkar förpackningslösningar. Det är BSB och deras kunder finns främst inom tillverkningsindustrin. Det är ett globalt företag med 700 anställda i Sverige och på kontoret i Göteborg arbetar 15st personer som är säljare och säljassistenter.

Profil
Som säljassistent är det viktigt att du vill hjälpa kunder och dina kollegor samt driva affärer framåt tillsammans med säljare. Du kommer att arbeta tätt ihop med din/dina säljare så det är vitkgit att du är bra på att kommunicera och är en lagspelare.

För av vara aktuell för tjänsten krävs det att du:
• Har arbetat med inköp och orderregistrering
• Talar svenska

Meriterande:
• Arbetat i Jeeves(inköp och orderregistrering).

Din personlighet:
• Driven.
• Affärssinne.
• Kommunikativ.
• Förtroendegivande.
• Serviceminded.
• Lösningsorienterad.
• Noggrann.
• Mogen.

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Start: 15 maj
Omfattning: Heltid, måndag till fredag 8-17
Placering: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-21
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 7286
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Green

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Kristinelundsgatan 13
41137 Göteborg

Kontorsadress
Kristinelundsgatan 13, Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2748919

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: