Säljassistent / Säljkoordinator till Revlon
Dreamwork Scandinavia AB / Kontorsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Dreamwork Scandinavia AB i Malmö,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge,
Lund eller i
hela Sverige Kort om tjänsten
Som säljkoorinator / säljassistent hos Revlon kommer du företrädesvis arbeta som ett säljstöd till föräljningschefen och övriga säljorganisationen.
Stor del av tjänsten innebär att aktivt samla in och sammanställa information samt att bistå säljorganisationen med diverse olika presentationer och material.
Tjänsten är en direktrekrytering till Revlon i Malmö.
Publiceringsdatum2015-04-07Om företagetRevlon Professional Brands är ett helägt dotterbolag till börsnoterade Revlon Inc. med huvudsäte i New York. Med varumärken som Revlon Professional, American Crew, d:fi & Orofluido finns koncernen representerad i mer än 100 länder.
Revlon Professional Brands Sweden är det företag i branschen som har växt snabbast av alla. Mellan 2008 och 2013 växte företaget med 64%, samtidigt växte marknaden med 3%. Under våren 2015 öppnar vi ett Skandinaviskt kontor i centrala Malmö. Vi blir drygt 40 kollegor som tillsammans skall bearbeta frisörer i Sverige och Danmark.
Mer om tjänsten
Du rapporterar till försäjningschef och blir i första hand en resurs till honom och hans säljorganisation samtidigt som du kommer ha mycket kontakt med företagets övriga avdelningar.
Många spännande och varierande uppgifter väntar:
Skapa sälj- och kundanpassat material
Driva sälj- och kundanpassade aktiviteter
Driva analys- och informations- och utvecklingsprocesser
Framtagning av presentationer och material till försäljningschef och kunder
Rapporter och uppföljning av statistik och information
Sammanställning av säljbrev
Koordinering av diverse olika aktiviteter
ProfilVi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Som person är du initiativrik och självgående med stort fokus på service. Du är organiserad och kan prioritera, samtidigt som du har ett flexibelt förhållningssätt då mycket saker händer ADhoc. Du arbetar proaktivt, är noggrann och har en positiv inställning. Du trivs med att arbeta i ett team, men med eget ansvar.
Du har arbetat i ett administrativt datasystem, gärna SAP, och du har mycket goda datakunskaper i Officepaketet, främst i Excel och Powerpoint. Du är flytande i svenska och engelska, så väl i tal som skrift och det är meriterande om du förstår danska.
Erfarenheter av Trade Marketing och program såsom Illustrator, Indesign, Photoshop är en merit.
Så ansöker duVälkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida
www.dreamwork.se snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande. Vi kan inte ta emot några ansökningar per mail. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att ringa rekryteringskonsult Mahlin Glyré, 042-17 66 11.
Arbetstider och omfattningHeltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-04-26
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2783
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMahlin Glyré
FöretagDreamwork Scandinavia AB
AdressDreamwork Scandinavia AB
Drottninggatan 1
25221 Helsingborg
KontorsadressDrottninggatan 1, Helsingborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2236530
Observera att sista ansökningsdag har passerat.