Säljare till Telias Kundservice i Norrköping

Telia Sverige AB / Butikssäljarjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telia Sverige AB i Norrköping, Linköping, Nyköping, Eskilstuna, Örebro eller i hela Sverige

Nu finns det en möjlighet för dig som vill vara med och förstärka våra säljteam inom Kundservice. Jag heter Petra Pressfeldt och är ledare för ett av våra säljteam. I Norrköping sitter ett grymt gäng med fokus på försäljning och kundservice. För rätt person, är det här ett gyllene tillfälle att visa vad du går för.

Din nästa utmaning?

Ditt jobb är att möta kunder som genom inkommande möten vill ha kontakt med oss via telefon, chatt, mail och brev. I dessa möten hjälper du kunderna med deras engagemang hos oss och ser till att de har den bästa lösningen utifrån deras individuella behov.

Det är en rolig miljö där du sitter i ett team med ca 10 kollegor med mycket tävling och teamkänsla. Det är ett spännande jobb med mycket ansvar. Du jobbar självständigt, har mycket kundkontakt och du har hela tiden stöd från våra teamledare. Du mäts bland annat på försäljning och kundbemötande och arbetar dagligen mot uppsatta mål tillsammans med ditt team. Vi har varierade arbetstider vilket innebär att du kommer arbeta dagtid, kvällar och helger.

För oss är utveckling och förbättring avgörande, så du kommer få alla resurser du behöver för att växa inom kundservice, problemlösning och försäljning. Du kommer att få en inledande utbildning på 4 veckor som startar 14 januari och därefter löpande coachning och utbildning. Vårt kontor i centrala Norrköping rymmer många spännande personer och du kommer att få stora möjligheter att utvecklas. Tillsammans med ditt team styr du över din egen framtid hos oss. Tjänsten är en heltidsanställning på visstid i 6 månader med möjlighet till förlängning.

Och vem är du?

Din roll är att vara både Telias röst mot kunden och kundens röst in i företaget. Du kommer ha tydliga sälj- och tillgänglighetsmål och för att trivas hos oss behöver du vara målmedveten, gilla att kundernas förväntningar ständigt förändras, samt ha viljan att utveckla ditt kundmöte för att göra skillnad för våra kunder.

Gymnasieutbildning är ett minimikrav och du måste kunna uttrycka dig väl i skrift, både på engelska och svenska, samt ha fyllt 18 år.

Din personlighet:
• Kund- och resultatorienterad
• Målfokuserad
• Effektiv och förändringsbenägen
• Gillar ett strukturerat arbetssätt.

Din erfarenhet:
• Erfarenhet av försäljning
• Gymnasieutbildning
• Bra kommunikationsförmåga, både på svenska och engelska i både tal och skrift.

Intresserad?

Vill du bli en del av vårt team - sök jobbet! Vill du veta mer, kontakta mig på 070 602 27 10 eller Petra.pressfeldt@teliacompany.com Rekryteringen sker löpande, så tveka inte att höra av dig. Sista ansökningsdag är den 17 december 2018.

Publiceringsdatum
2018-11-19

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Telia Sverige AB

Kontorsadress
DALSGATAN 7

Jobbnummer
4464030

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Telia Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telia Sverige AB: