Säljare sökes till ErgoNova
Professionals Nord Rekrytering AB / Säljarjobb / Luleå
2015-12-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Säljare sökes till ErgoNova" (publicerad 2016-02-29) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Professionals Nord Rekrytering AB i Luleå,
Boden,
Piteå,
Kalix,
Älvsbyn eller i
hela Sverige Är du en säljare eller en egenföretagare som vill skapa kundrelationer? Vill du ha möjligheten att skapa din egen framtid och dina egna resultat? Då vill du fortsätta läsa!
Information om tjänsten
Professionals Nord söker för vår kunds räkning en säljare. Tjänsten avser en rekrytering vilket innebär att vi sköter rekryteringsprocessen åt ErgoNova i form av urval, intervju och presentation till kunden.
Hela Norrland ligger som arbetsområde men all verksamhet utgår från egen lokal, vilket kan vara hemifrån eller egenhyrt kontor. Du kan alltså rent geografiskt vara baserad vart som helst från Umeå och uppåt.
Kunden har ett existerande kundregister som du till viss del kan ta över och sedan har du all möjlighet i världen att skapa din egen livsstil då lönen är helt provisionsbaserad!
Publiceringsdatum2015-12-17Dina arbetsuppgifterTjänsten kommer börja med en introduktionsutbildning med kunden i Sundsvall där du lär dig alla grunder som du behöver för att kunna skapa och bibehålla nöjda kunder. Därefter består de av att:
• Boka och gå på säljmöten
• Leverera och installera produkterna
• Utbilda personal i hur produkterna/koncepten fungerar
Hur produkterna fungerar är något du lär dig under introduktionsutbildningen och i jobbet, inget som du behöver kunna innan. Du kommer arbeta självständigt med hela processen för både nya och befintliga kunder vilken innefattar allt från att nå ut till nya kontakter men också utveckla samarbetet med nuvarande kontaktnät.
Vi söker dig som
Har tidigare erfarenhet av sälj B2B och är duktig på att skapa relationer till kunder. Dina personliga egenskaper är dock viktigast och vi tror att de är avgörande för hur väl du kommer trivas i denna tjänst. Tillsammans med kunden har vi valt ut egenskaper som är viktiga för uppdraget:
Du ska ha ett driv och vara villig att lära då du exempelvis kommer behöva vara insatt i de olika Diagnoserna som koncepten och produkterna hjälper emot. Det är viktigare att kunna ta folk och vara social än att du är en säljare ut i fingerspetsarna.
Det är meriterande med erfarenhet av hälsoarbete och eller arbete med hjälpmedel men inget krav. Du ska vara duktig på svenska och engelska i både tal och skrift samt ha körkort och tillgång till egen bil.
START: Omgående
OMFATTNING: Heltid, rekrytering
STAD: Umeå och norrut
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Moa Markgren
Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urval- och intervjufasen. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på
info@professionalsnord.seInformation om kundföretaget
ErgoNova utvecklar och erbjuder koncept och hjälpmedel för avslappning, återhämtning och ökat välbefinnande. De hjälper företag och organisationer att förebygga ohälsa och främja hälsa hos deras medarbetare. De hjälper också vård- och omsorgsgivare att minska och förebygga besvär hos personer med olika funktionsnedsättningar. Läs mer på
http://www.ergonova.se/Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-12-31
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 307
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMoa Markgren
FöretagProfessionals Nord Rekrytering AB
AdressProfessionals Nord Rekrytering AB
Riksvägen 2d
90431 Umeå
KontorsadressRiksvägen 2d, Umeå
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2581876
Observera att sista ansökningsdag har passerat.