Säljande Konsultansvarig
Proffice Sverige AB / Ekonomichefsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Hos Proffice Office/Public Göteborg blir du en del av ett professionellt och positivt gäng med stort engagemang i arbetet. Vi är ett AO som jobbar med Proffice starka och tydliga värderingar - Driv, Mod, Närhet och Handlingsfrihet, det är våra ledstjärnor.
Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden
Som Konsultansvarig är det du som har den dagliga kontakten med våra kunder och personalansvaret för våra konsulter. En av huvuduppgifterna för denna tjänst är att ansvara för kundkontakten med ett av områdets största kund och de konsulter som är ute på dessa uppdrag. Du säkerställer löpande att konsultpoolen för dessa uppdrag håller rätt dimension och arbetar proaktivt för att säkerställa kommande resursbehov. Du följer dagligen upp och arbetar aktivt med sjukfrånvaro och närvaro. Tjänsten kräver en hög aktivitetsnivå och ett mycket nära och tydligt ledarskap. I övrigt kan ansvar för någon/några andra kunder tillkomma.
I personalansvaret ingår bland annat rekrytering, lönesättning, schemaläggningar/bokning, utveckling, löpande personaladministration m.m. Du har ansvar för våra köpande kunder och arbetar aktivt med att genom hög närvaro ute hos våra kunder och konsulter öka kundnöjdheten och nöjdheten hos våra konsulter.
Du har ansvar att erbjuda rätt kompetens i rätt tid till våra kunder och att arbeta aktivt med att utveckla och vårda kundrelationer. Du tar initiativ till kundkontakter för att skapa merförsäljning genom besök, telefon etc. Du förstår vikten av att Proffice tillsammans med kunden blir framgångsrika och lönsamma. I arbetet ingår prissättning, offerter och produktkännedom.
Kunskaper/ erfarenhet och personliga egenskaper
Du har eftergymnasial utbildning och 2-4 års yrkeslivserfarenhet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av personalledning och det är meriterande om du har erfarenhet av bemanningsbranschen. Du har grundläggande kunskaper i arbetsrätt och ekonomi; kan tolka kollektivavtal, förstår regelverk runt anställning, ledigheter och avveckling och är insatt i arbetsrättslig lagstiftning. Du måste kunna planera och organisera ditt eget arbete mycket väl.
För denna tjänst väger din personlighet tungt. Som person måste du ha förmåga att skapa en förtroendefull relation till medarbetare och kunder. Du har även mod och beslutsamhet att våga ta i svåra frågor och lösa dem på ett konstruktivt sätt. Du är driven, tycker om ansvar och trivs i förhandlingssituationer. Du drivs av affärer och resultat och är van vid högt tempo i en stressig miljö. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift och är van att ta fram och hålla presentationer.
Mer information om tjänsten kontakta gärna Talent Manager Parisa Atrchi.
Du är välkommen att söka tjänsten så fort som möjligt då urval och intervjuer sker löpande.
Sista ansökningsdatum: 2010-09-26
Publiceringsdatum2010-09-16Arbetstider och omfattningTillsvidare
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-09-26
Du är välkommen att söka tjänsten via vår hemsida
www.proffice.seAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktAtrchi, Parisa
FöretagProffice Sverige AB
AdressProffice Sverige AB
Jobbnummer 733920
Observera att sista ansökningsdag har passerat.