Säljadministratör med positiv inställning!
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Rekryterar på Arbetsförmedlingen Stockholm City.
Tunnelgatan 3, Stockholm. T-bana Hötorget.
Tisdag 13 november 2012
Klockan 10:30
Tag med dig ansökningsbrev, CV/meritförteckning och förbered dig på en kortare jobbintervju. Beroende på hur många som kommer för att söka tjänsten får du vara
beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.
Vid denna rekryteringsträff kan det vara flera olika arbetsgivare som deltar, mer information om övriga företag hittar du på
www.arbetsformedlingen.se/stockholm-city.Säljadministratör med positiv inställning!
Har du arbetat med administration i många år, trivs i en internationell miljö och vill jobba 1 dag/vecka en tid framöver? Adecco har ett långt uppdrag för dig som säljadministratör hos vår kund inom livsmedelsbranschen med kontor i centrala Stockholm!
Vad innebär jobbet?
Du kommer få möjligheten att arbeta med varierande administrativa uppgifter och arbeta nära säljare. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära hantering av anbud, fakturahantering i SAP, uppdatera filer i säljstödsystemet Argus samt bistå vid ad hoc uppgifter på avdelningen.
Detta är ett perfekt arbete för dig som vill fortsätta arbeta men vill gå ned i tid! Det är en bred administrativ roll och du får här möjlighet att bidra med dina erfarenheter och stötta andra i deras arbete!
Vem trivs här?
Om du har lång erfarenhet av administrativa roller och sätter dig snabbt in i nya datasystem kommer du att ha goda förutsättningar att lyckas bra i rollen! Vidare kommer dina mycket goda kunskaper i engelska till användning då det är ett internationellt bolag. Har du arbetat i SAP tidigare kommer det att snabba på inlärningsperioden.
Du som pensionär är självklart också välkommen att söka!
Är du strukturerad, serviceminded och positiv? Då är det här en arbetsplats och en roll för dig! Din förmåga att prioritera och planera kommer väl till hands och är viktig för att kunna göra ett så bra arbete som möjligt. Vidare är du flexibel och har lätt för att ta dig an nya arbetsuppgifter.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult hos Adecco. Uppdraget startar omgående och väntas pågå i ca 2 år framåt. Arbetstiderna är en heldag/vecka, vardagar och kontorstider.
Som konsult hos oss får du arbeta med varierande arbetsuppgifter och på olika arbetsplatser. Adecco gör att din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Vi kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån.
Vid frågor om rekryteringsprocessen kontakta Sofia Wigzell på tel. 08-598 982 37 alt.
sofia.wigzell@adecco.se .
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupporten på tel: 08-598 980 10.
Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2012-11-08Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Enligt överenskommelse
TillträdeEnligt överenskommelse
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-11-14
Ansökan kan skickas till e-postadress:
sofia.wigzell@adecco.seKontaktSofia Wigzell,
sofia.wigzell@adecco.seFöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
10224 STOCKHOLM
KontorsadressKungsgatan 60
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100500
Jobbnummer 1387115
Observera att sista ansökningsdag har passerat.