Sälj- och skeppningskoordinator till Dynapac
Lernia Bemanning AB / Administratörsjobb / Karlskrona
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Karlskrona,
Ronneby,
Torsås,
Karlshamn,
Emmaboda eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Lernia Bemanning AB i Karlskrona,
Ronneby,
Torsås,
Karlshamn,
Emmaboda eller i
hela Sverige Vi på Lernia Bemanning söker nu en Sälj- och skeppningskoordinator till ett spännande uppdrag på Dynapac Compaction Equipment AB i Karlskrona!
Vilka är vi?
Vi på Lernia Bemanning arbetar alltid med våra anställda i fokus. Du får chansen att arbeta hos många attraktiva arbetsgivare där du utvecklas och får möjligheten att hitta ditt drömjobb. Din konsultchef finns där för dig och hjälper dig i din professionella utveckling. Hos oss får du marknadsmässig lön, kollektivavtal och försäkringar. Du ska kunna fokusera på ditt arbete, resten fixar vi.
Vi vill helt enkelt forma framtiden tillsammans med dig!
Publiceringsdatum2023-04-03Om företagetPå Dynapac Compaction Eqipment i Karlskrona utvecklar och tillverkar man moderna och högkvalitativa vältar för vägbyggnation. Framgångsfaktorer för företaget är innovation, ständiga förbättringar och att kunna erbjuda en arbetsplats med stora möjligheter att sätta personlig prägel på arbetet genom egen personlighet, erfarenhet och kompetens.
Dina arbetsuppgifterRollen som sälj- och skeppningskoordinator på Dynapac är en länk mellan företaget och kunderna, vilket innebär att hålla en fortlöpande kontakt mellan kundcenter, återförsäljare, produktionsplanering och produktansvariga. Här kommer du arbeta i en internationell miljö där kunderna finns över hela världen vilket ställer krav på goda kunskaper att kunna kommunicera i tal och skrift, på både svenska och engelska.
Dina arbetsuppgifter innefattar att hantera kundordrar, kommunicera leveranstider, hantera frågor om priser och transportkostnader, boka transporter samt fakturering och utfärdande av skeppningsdokument.
ErfarenheterVi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med logistik/skeppning och kundservice. Du har goda kunskaper i Officepaketet och känner dig bekväm i att kommunicera på engelska, i både tal och skrift. Tidigare erfarenhet av arbete i affärsssytem, företrädelsevis SAP, är meriterande.
Vem är du?
Vi tror att du som söker är en kommunikativ lagspelare som även har en självständighet att driva ditt eget arbete framåt. Du är kundorienterad, engagerad och har en positiv attityd. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och ha flera arbetsuppgifter parallellt. Vi ser också att du har en god analytisk och problemlösande förmåga samt en stark drivkraft att nå uppsatta mål.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstid/heltid/Karlskrona
Tillträdesdag
April
Information
Det här är ett konsultuppdrag via Lernia Bemanning på 12 månader, med möjlighet till förlängning.
Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut. Vid frågor kring tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Linda Nilsson, 0722-546599,
linda.nilsson@lernia.seForma framtiden med oss!
Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag.
Välkommen till Lernia - tillsammans formar vi din framtid!
Läs mer på lernia.se.
Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-04-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Lernia Bemanning AB (org.nr 556472-7013)
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Lernia
Jobbnummer 7615861
Observera att sista ansökningsdag har passerat.