Sales Support Executive
Nygren, Harald / Övriga jobb / Täby
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla övriga jobb i Täby,
Vallentuna,
Upplands Väsby,
Danderyd,
Sollentuna eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Nygren, Harald i Täby,
Danderyd,
Stockholm eller i
hela Sverige Scanflex Medical AB utvecklar och tillverkar strålskyddskläder som säljs på världsmarknaden. Produkterna kännetecknas av innovativ design, hög bekvämlighet för användarna samt hög kvalitet. Tillverkning sker i egna ateljéer i Sverige och Schweiz. (Sirad SA). Scanflex Medical AB har under sin över trettiofem år långa historia utvecklats till en av de ledande leverantörerna av personlig strålskyddsutrustning. Internationellt distribueras Scanflex Medicals produkter via utvalda distributörer och återförsäljare.
Scanflex Medical söker en Sales Support Executive
Till vår support och innesäljaravdelning söker vi nu en ansvarig för kund-, export- och säljstöd. Rollen innebär att fungera som den centrala kuggen i vår säljverksamhet och för stödet till våra säljare och utländska distributörer.
Du kommer att vara en central punkt i vår verksamhet och ingå i företagets säljgrupp. Arbetet innefattar ansvar för funktionerna säljstöd och kundsupport samt servicesupport. Detta gäller vår direktförsäljning i Sverige, Norden och exporten till nordiska och andra utländska distributörer, främst på den europeiska marknaden. En viktig del i arbetet är att ansvara för säljstöd till företagets säljare nationellt och internationellt samt att hantera logistik och support i våra import- och exportaffärer. Du ansvarar även för att beslutade marknadsaktivteter genomförs och att säljstödsmaterialet hålls aktuellt.
Din utmaning
Jobbet innebär i första hand fokus på att leverera service i världsklass till våra kunder. Detta genom att ha många järn i elden, hela tiden ligga tre steg före och att arbeta i ett högt tempo. Hos oss sätts kunden alltid i första rummet, och som Säljkoordinator står du i främsta ledet i vårt servicearbete.
Hos oss lägger vi stor vikt vid ansvarstagande och prestation. För rätt person finns stora utmaningar att ta sig an samt alla möjligheter att utvecklas och växa med företaget.
Bakgrund och personliga egenskaper
Gymnasium alternativt med eftergymnasial utbildning
Flytande i engelska i tal och skrift; gärna fler språk
Stor vikt läggs vid att på svenska kunna uttrycka sig i skrift
Självständig och envis med gediget intresse för att ge god service
Välutvecklat ordningssinne och är noggrann
Har du dessutom erfarenhet från liknande roll i medelstort handels- alternativ export/importföretag är det extra meriterande
Vill Du veta mer?
Frågor om tjänsten besvaras av Harald Nygren, WGH Sales Consulting tfn: 070-721 66 39 Alternativt vår kundansvarige Wilhelm Tham tel 070 747 11 12.
Din intresseanmälan
Vill du ta chansen och bli en del av ett spännande företag? Vänligen skicka då din ansökan till
harald@wghconsulting.se senast den 4 oktober 2016. Intervjuer kommer att ske löpande.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
Publiceringsdatum2016-09-26ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-10-04
Ansökan kan skickas till e-postadress:
harald@wghconsulting.seFöretagNYGREN, HARALD
AdressNYGREN, HARALD
Tumstocksvägen 9
18766 TÄBY
KontorsadressBirger Jarlsgatan 41A, Sthlm
Täby
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-7021253
Jobbnummer 3068687
Observera att sista ansökningsdag har passerat.