Sales Representative

Mybw Office Management Document Solution AB / Säljarjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB i Linköping, Solna, Stockholm, Göteborg, Helsingborg eller i hela Sverige

Har du tidigare erfarenhet av försäljning och vill sälja klimatsmarta tjänster som bidrar till en bättre framtid och framtidens arbetsplats? Vi söker nu en Sales Representative som vill bidra till ökad tillväxt och göra skillnad på riktigt. Missa inte chansen att få vara med på vår framgångsresa och hjälpa kunderna in i framtidens arbetsplats.

Publiceringsdatum
2022-09-07

Dina arbetsuppgifter
I din roll som Sales Representative på Office Management kommer du att fokusera på försäljning av tjänster kopplade till Microsoft Teams. I rollen ansvarar du för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt till bokning av möte, genomförande av kundmöten och avtalsskrivning med kund. Du säkerställer att kunden är nöjd genom hela processen. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.

Vi söker dig som:

• Har tidigare erfarenhet av försäljning
• Utrycker sig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift då det krävs i det dagliga arbetet med kund
• Innehar B-körkort
• Vi förutsätter också att du har ett brinnande intresse för försäljning och teknik

Dina egenskaper
Vi söker dig som är driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad! Du trivs med telefon och dator som arbetsredskap och brinner för att sätta kunden i fokus! För att lyckas i den här rollen tror vi att du är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.

Vad kan vi erbjuda dig?

• Månadslön & rörlig del
• Interna och externa utbildningar
• Tydliga karriärvägar
• Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader
• Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021 och 2022
• O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid

Om företaget
Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 450 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.100 MSEK år 2021 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Tammerfors, Göteborg, Kramfors, Malmö, Helsingborg, Linköping, Uppsala och Luleå.

Övrig information

Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid

Plats: LKPG

Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-02-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
MYBW Office Management Document Solution AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Mybw Office Management Document Solution AB (org.nr 556483-4371), http://www.officemanagement.se/

Arbetsplats
Office Management

Kontakt
Nina Karén
nina.karen@officemanagement.se

Jobbnummer
6959342

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mybw Office Management Document Solution AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB: