Sales Representative
Mybw Office Management Document Solution AB / Säljarjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB i Linköping,
Solna,
Stockholm,
Göteborg,
Helsingborg eller i
hela Sverige Har du tidigare erfarenhet av försäljning och vill sälja klimatsmarta tjänster som bidrar till en bättre framtid och framtidens arbetsplats? Vi söker nu en Sales Representative som vill bidra till ökad tillväxt och göra skillnad på riktigt. Missa inte chansen att få vara med på vår framgångsresa och hjälpa kunderna in i framtidens arbetsplats.
Publiceringsdatum2022-09-07Dina arbetsuppgifterI din roll som Sales Representative på Office Management kommer du att fokusera på försäljning av tjänster kopplade till Microsoft Teams. I rollen ansvarar du för hela försäljningsprocessen där arbetsuppgifterna innefattar allt från första kontakt till bokning av möte, genomförande av kundmöten och avtalsskrivning med kund. Du säkerställer att kunden är nöjd genom hela processen. Vi arbetar efter en tydlig säljmodell med konkreta mål och stöd för att lyckas i din roll som säljare.
Vi söker dig som:
• Har tidigare erfarenhet av försäljning
• Utrycker sig obehindrat på svenska och engelska i såväl tal som skrift då det krävs i det dagliga arbetet med kund
• Innehar B-körkort
• Vi förutsätter också att du har ett brinnande intresse för försäljning och teknik
Dina egenskaperVi söker dig som är driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad! Du trivs med telefon och dator som arbetsredskap och brinner för att sätta kunden i fokus! För att lyckas i den här rollen tror vi att du är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.
Vad kan vi erbjuda dig?
• Månadslön & rörlig del
• Interna och externa utbildningar
• Tydliga karriärvägar
• Möjlighet till tjänstebil efter 6 månader
• Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020, 2021 och 2022
• O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid
Om företagetOffice Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 450 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.100 MSEK år 2021 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Tammerfors, Göteborg, Kramfors, Malmö, Helsingborg, Linköping, Uppsala och Luleå.
Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid
Plats: LKPG
Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2023-02-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMYBW Office Management Document Solution AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Mybw Office Management Document Solution AB (org.nr 556483-4371),
http://www.officemanagement.se/ Arbetsplats Office Management
Kontakt Nina Karén
nina.karen@officemanagement.se Jobbnummer 6959342
Observera att sista ansökningsdag har passerat.