Sales Coordinator till dentalbranschen
Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Har du tidigare erfarenhet som administratör och söker efter ny chans till utveckling? Vi på Adecco Office & HR kan nu erbjuda ett uppdrag med start omgående där möjligheten till övertag hos kunden är stor.
Hur ser din arbetsdag ut?
Vår kund som finns belägen i Krokslätt sitter i fina och ljusa lokaler med en god stämning där det är högt i tak och stort engagemang hos medarbetarna. Som sales coordinator kommer du att arbeta med administrativa uppgifter och supporta säljare, chefer och business managers. Dina främsta uppgifter kommer kretsa kring att boka resor, uppdatera företagets intranät och anordna konferenser/events. Du kommer också vara företagets superuser i SAP, vilket det därför är av stor fördel ifall du har erfarenhet av systemet sedan tidigare.'
Du kommer att bli anställd hos Adecco och uthyrd till vår kund i sex månader. Är alla parter nöjda kommer det finnas stor möjlighet till att efter denna uthyrningsperiod bli direkt övertagen till vår kund. Arbetstiderna är på heltid, dagtid med start omgående.
Vem trivs här?
Du som har tidigare erfarenhet av administrativt arbete, gärna med liknande arbetsuppgifter, kommer snabbt att komma in i din nya roll. I arbetet kommer du också att få användning av dina utmärkta engelskkunskaper, då det används dagligen. Har du också goda datakunskaper, framför allt i Office-paketet och SAP är detta meriterande. Din förmåga att hantera många olika situationer samtidigt, att strukturera upp ditt och andras arbete samt att alltid ligga steget före gör dig framgångsrik. Med eget driv och framåtanda tar du dig an alla de uppgifter som läggs på ditt bord och du är öppen för uppgifter av olika karaktär. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Vad erbjuder vi?
Vi kan erbjuda en spännande möjlighet till personlig och professionell utveckling på uppdragen hos våra kunder.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.
Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Dagtid/Heltid
Publiceringsdatum2015-06-03ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-06-10
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKlara Fransson (rekryteringsansvarig)31-764 35 23
FöretagAdecco Sweden AB
AdressAdecco Sweden AB
Östra Hamngatan 26-28
41109 GÖTEBORG
KontorsadressÖstra Hamngatan 26-28
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2321921
Observera att sista ansökningsdag har passerat.