Rysk- eller finsktalande ordermottagare
Framtiden AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Är du intresserad av försäljning och kundkontakter? Är du driven, noggrann och initiativrik? Kan du både ryska och/eller finska flytande? Vill du jobba extra hos vår kund som nu är i en spännande utvecklingsfas? Ansök redan idag då tjänsten ska tillsättas omgående!
Publiceringsdatum2016-03-30ArbetsuppgifterSom ordermottagare hos vår kund kommer du att ingå i ett drivet team som vill framåt. Du kommer främst att jobba administrativt genom att hjälpa säljarna med förfrågningar från befintliga kunder, men även själv ansvara för mindre kunder.I dina arbetsuppgifter ingår bland annat att registrera och fakturera ordrar från kunder, kontrollera och följa upp att beställningar går igenom, hantera prisförfrågningar samt hålla en god kontakt med kunderna. Organisationen är väldigt flexibel och du kommer att bli introducerad till arbetet av hjälpsamma kollegor.
Om företagetVår kund tillverkar och levererar förpackningspapper till många olika branscher. Främst är de verksamma i Sverige, men även i andra delar av världen. Det går bra för vår kund och de utvecklas i rask takt.
ProfilSkallkrav
Språk - Flytande ryska, engelska och svenska i tal och skrift.
Datorkunskaper - Van vid att arbeta med Officepaketet och Outlook.
Finska är meriterande.
För att lyckas i rollen som ordermottagare är det viktigt att du är en öppen person som både fungerar bra i grupp och ensam. Du ska vara serviceminded, lösningsorienterad och kunna driva arbetet framåt. Utöver detta är det viktigt att du är noggrann, har en förmåga att kunna prioritera samt att du kan ta egna initiativ och beslut inom organisationens ramar.
Om företagetSom anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.
AnställningsvillkorStart: Omgående.
Ort: Solna.
Arbetstider: Vanliga kontorstider med flextid.
Omfattning: Heltid
Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-06
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 4433
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFilip Eriksson
FöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Warfvingesväg 29
11251 Stockholm
KontorsadressWarfvingesväg 29, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2749956
Observera att sista ansökningsdag har passerat.