Returmedarbetare till efter julhandeln
Jollyroom AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jollyroom AB i Göteborg,
Mölndal,
Stockholm,
Umeå eller i
hela Sverige Jollyroom etablerades år 2010 och är en nordisk barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss just nu i en rasande tillväxt. Jollyroom skall vara det självklara valet i barnfamiljens vardag. Vi servar fler än 400 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. Vi har över 25 000 artiklar och 21 000 kvm lager. Hos Jollyroom finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Vi erbjuder våra kunder slagkraftiga priser och garantier såsom 365 dagars öppet köp och prisgaranti. Hos Jollyroom skall man få den bästa upplevelsen!
Grundarna bakom Jollyroom har 18 års erfarenhet inom näthandel. Vi har tidigare byggt upp Komplett som är störst inom näthandel i Norden, med en omsättning på 5,5 mdkr. Komplett togs över av nya ägare år 2011. Inom Jollyroom är det högt till tak och vår expansion innebär att det skapas möjligheter för våra medarbetare att utvecklas i sina tjänster och ta kliv på karriärstegen.
Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. En ansökan till oss innebär att du vill satsa och utvecklas tillsammans med oss. Tillsammans skall vi nå vårt mål: Ledande aktör i Norden.
Ansvar och arbetsuppgifter:
Vi söker fyra medarbetare till visstidsanställning under vinter till vår returavdelning. Eftersom julhandeln är vår mest hektiska period ser vi helst att du kan jobba heltid med omgående start. Vid väl utfört arbete finns det goda möjligheter till fortsatt långsiktigt extraarbete efter periodens slut på antingen retur eller någon annan av våra avdelningar.
Som retur- och reklamationsmedarbetare har du kund- och leverantörskontakt, hanterar gods (ibland tunga varor) samt arbetar administrativt i SAP.
Krav på erfarenhet och person:
Vi söker dig som kan starta omgående och arbeta januari ut. Det är viktigt att du kan arbeta våra arbetstider som är vardagar kl. 08.00 - 17.00. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med kundservice eller retur/reklamationshantering. Du är serviceinriktad, orädd för nya uppgifter samt söker ett fartfyllt och ansvarstagande arbete.
Vi erbjuder:
• Entreprenörsdriven verksamhet
• Hög utvecklingstakt
• Spännande bransch
• Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter
• Ungdomlig och pulserande miljö
• Kollektivavtal för alla anställda
• Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
Upplägg och ansökan:
• Start: Omgående, helst måndag 4/1-16
• Omfattning: Heltid under januari, möjligheter till fortsatt anställning
• Placering: Hisings Kärra
• Arbetstider: måndag till fredag kl. 08-17
• Ansök genom att maila CV och personligt brev till
jobb@jollyroom.se• Kontakt: HR assistent Nicole Berger via
nicole.berger@jollyroom.se• Ange referens på ansökan: Retur extra jul
• Sista dag att ansöka är 8 januari.
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi referenstagning och bakgrundskontroll.
Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsterna innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid
Publiceringsdatum2015-12-28ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-01-08
Ange följande referens när du ansöker: Retur extra jul
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@jollyroom.seKontaktNicole Berger, HR assistent
jobb@jollyroom.seFöretagJOLLYROOM AB
AdressJOLLYROOM AB
Tagenevägen 58
42537 Hisings Kärra
KontorsadressTagenevägen 58
Hisings Kärra
Övriga kontaktuppgifterE-postadress:
jobb@jollyroom.se Jobbnummer 2595760
Observera att sista ansökningsdag har passerat.