Reseadministratör/servicedesk

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Luleå
2025-01-14


Visa alla kundservicejobb i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige

Trivs du i en social och serviceinriktad miljö? Är du en initiativtagande person som med driv och engagemang tar ditt arbete framåt? Länstrafiken i Norrbotten AB söker nu reseadministratörer till sin servicedesk i centrala Luleå, med start omgående!

Publiceringsdatum
2025-01-14

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 2 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Länstrafiken i Norrbotten AB och det finns möjligheter till förlängning av uppdraget.
Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet somen anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt atttesta olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv. Läs mer om vad det innebär att vara konsult på Bravuras hemsida.

Om företaget
Kollektivtrafiken är en spännande bransch i ständig förändring! På vår arbetsplats finns en stor bredd av olika yrken som tillsammans jobbar för en utmärkt kollektivtrafik i vårt län. Länstrafikens uppdrag är att inom Norrbottens län bedriva och utveckla kollektivtrafiken. Verksamheten omfattar den allmänna kollektivtrafiken med buss och även serviceresor, vilket innefattar färdtjänst och sjukresor. Trafiken bedrivs tillsammans med upphandlade företag som genomför resorna. Vi som jobbar på Länstrafiken Norrbotten är dem som planerar och administrerar kollektivtrafiken.

Vår vision är "Länstrafiken i Norrbotten driver en hållbar kollektivtrafik som ger en hög tillgänglighet, är enkel att använda och har en hög kvalité". Det innebär att vi med ett så bra trafikutbud som möjligt ska erbjuda våra resenärer en tillgänglig, enkel och säker resa i sin vardag och där kollektivtrafiken bedrivs med omtanke om våra resenärer och vår omvärld.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som reseadministratör/servicedesk är du en nyckelspelare för att säkerställa hög kundnöjdhet och leverera förstklassig service. Tillsammans med din kollega ansvarar du för att ge stöd och vägledning till kunder som behöver ersätta sina gamla busskort med nya, samtidigt som du informerar om Länstrafikens digitala lösningar, såsom deras appmiljö.
Genom att erbjuda relevant och tydlig information hjälper du kunderna att förenkla och digitalisera sitt resande inom kollektivtrafiken. Utöver detta svarar du på frågor relaterade till avgångar, bussar och övriga resefrågor för att säkerställa en smidig och positiv upplevelse för resenärerna.
Arbetsplatsen är vid en frontdesk på busstationen i Luleå, där du arbetar i en serviceinriktad miljö med direktkontakt med kunder.
Dina arbetsuppgifter kommer vara:
• Byta ut gamla busskort till nya busskort
• Informera och guida i appmiljön
• Besvara frågor och funderingar som berör kollektivtrafiken och länstrafikens verksamhet


Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
• God data- och systemvana
• Servicerfarenhet från t.ex. café, hotell eller liknande
• Flytande i svenska, goda kunskaper inom engelska
• Meriterande med erfarenhet från kundtjänst
För att trivas och lyckas i denna roll är det viktigt att du är en utåtriktad och social person med en naturlig förmåga att skapa kontakt och bygga relationer. Du uppskattar att möta människor och ser varje interaktion som en möjlighet att ge ett positivt intryck. Din starka servicekänsla gör att du alltid strävar efter att hjälpa till på bästa sätt och du är inte rädd för att ta initiativ eller inleda dialoger. Du är öppen för feedback och ser det som en värdefull möjlighet att utvecklas och förbättras i din roll. Dessutom drivs du av att uppnå mål och leverera hög kvalitet, vilket gör att du tar dig an arbetsuppgifter med engagemang och entusiasm.
Övrig information
Start: Början av februariPlats: LuleåLön: Enligt överenskommelse
Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.
Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila tillinfo@bravura.se eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-01-24.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-07-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803), https://www.bravura.se

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Jennie Edström
jennie.edstrom@bravura.se

Jobbnummer
9102537

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: