Renhållningsförare sökes
Logent AB / Fordonsförarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla fordonsförarjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Logent AB i Malmö,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge,
Lund eller i
hela Sverige Nu söker vi renhållningsförare till kund i Malmö.
Logent AB är en snabbväxande tjänsteleverantör inom logistik med ett heltäckande erbjudande åt logistikintensiva verksamheter. Vi är verksamma inom fem affärsområden och erbjuder tjänster så som konsulttjänster inom tredjepartslogistik, logistik och tull samt bemanningslösningar, entreprenad- och sitelösningar, hamn- och terminalutveckling samt utbildning och IT-stöd inom logistik. Logent finns representerade på ett flertal orter i Sverige och Norge med ca 3 000 anställda. Under 2015 beräknas Logent omsätta ca 1,8 miljarder SEK. Logent AB är auktoriserade genom Almega och AEO-certifierade, samt certifierade enligt ISO9001 och ISO14001.
Publiceringsdatum2016-02-15Dina arbetsuppgifterSom renhållningsförare på vårt kundföretag kommer du arbeta mot både privat- och företagskunder, Du kommer köra i Malmö med omnejd vilket kräver att du både är en skicklig förare, har en god fysik och kan arbeta i ett högt tempo. Tjänsten innefattar skiftarbete.
KvalifikationerKörkort med C-behörighet är ett krav. Likaså att du har erfarenhet av lastbilskörning sedan tidigare.
Har du truckkort, YKB och ADR intyg är detta ytterligare meriterande.
Vi ser att du som söker är:
• Ansvarstagande
• Pålitlig
• Flexibel
• Lokal kännedom om Malmöregionen
• Vid god fysik
Är du den vi söker?
Välkommen att registrera ditt cv på
www.logent.se , anställningen startar omgående.
KörkortskravC
Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
FöretagLOGENT AB
AdressLOGENT AB
STORA NYGATAN 29
21137 MALMÖ
KontorsadressSTORA NYGATAN 29
MALMÖ
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-41003161
Jobbnummer 2671230
Observera att sista ansökningsdag har passerat.