Rekryterare/Bemanningsansvarig
Säljkompetens AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Säljkompetens AB i Stockholm,
Solna,
Uppsala,
Västerås,
Norrköping eller i
hela Sverige Säljkompetens är ett resursföretag specialiserat inom säljrekrytering, säljuthyrning samt säljutbildning och säljträning. Vi grundades 1998 och arbetar med att hjälpa våra kunder att utveckla, förstärka och förbättra sina säljorganisationer. Vi agerar säljpartner för våra kunder och finns som bollplank under hela deras säljutvecklingsprocess. Vi finns i centralt belägna lokaler i Stockholm på Barnhusgatan 3.
Säljkompetens utökar sin säljorganisation och säker en driven och engagerad medarbetare som är van att arbeta självständigt!
Rekryterare/Bemanningsansvarig med intresse
för affärer och kundutveckling
Säljkompetens söker nu en erfaren rekryterare/bemanningsansvarig som har ett stort intresse för service, försäljning och affärer. Vi söker dig som har en entreprenörsanda utöver det vanliga, du som drivs av att prestera och hitta kreativa lösningar. Du är van att arbeta självständigt och har förmågan att ta egna initiativ. Du har lätt för att bygga relationer med kunder och trivs med många sociala kontakter.
Publiceringsdatum2010-05-18Dina arbetsuppgifterI rollen som Rekryterare/Bemanningsansvarig har du ansvar för hela rekryteringsprocessen både vad gäller rekrytering och bemanning. Du ansvarar för hela processen allt från annonsutformning och upprättande av kravprofil till urval, intervjuer, presentation av slutkandidater samt referenstagning. Du har eget kundansvar, träffar befintliga och potentiella kunder samt ser till att upprätthålla goda kundrelationer.
Utöver detta har du även bemanningsansvar för 6-7 säljare. Arbetet innefattar allt administrativt ansvar kring lönehantering och övriga arbetsrättsliga frågor.
Personliga egenskaper som är viktiga:
• Du är noggrann, strukturerad och framåt i ditt arbetssätt
• Du är prestigelös och inte rädd att rycka in i allahanda situationer som kan dyka upp
• Du är lösningsorienterad och har förmåga att arbeta i en föränderlig miljö.
• Du tar ansvar för ditt arbete och har hög personlig integritet
• Du är duktig på att kommunicera och arbeta med andra människor samt har ett starkt intresse för affärer och försäljning
Vi ser gärna att du har erfarenhet av rekrytering och gärna inom säljrekrytering. Då vi är ett företag som är specialiserade på försäljning ser vi gärna att du har en bakgrund som säljare, gärna inom tjänsteförsäljning. Erfarenhet från bemanningsbranschen är meriterande. På sikt finns även möjlighet att utvecklas inom de övriga tre områden som Säljkompetens står på, dvs. utbildning, uthyrning samt consulting.
Är du hungrig och vill vara en del av en dynamisk miljö är du den vi söker!
För med information kring tjänsten är du välkommen att kontakta Peter Bruzelius på 08-20 05 20 alt. 0708-23 18 70. Ansökan skickar du till
peter.bruzelius@saljkompetens.comArbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön + rörlig lön
Enligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2010-06-11
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagSäljkompetens AB
AdressSäljkompetens AB
11123 STOCKHOLM
KontorsadressBarnhusgatan 3
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-20 05 20
Faxnummer: 08-200720
E-postadress:
info@saljkompetens.com Jobbnummer 653919
Observera att sista ansökningsdag har passerat.