Rekryterare

Särnmark Assistans AB / Administratörsjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Särnmark Assistans AB i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige

Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare 1992. Vi är ett värderingsdrivet bolag som lägger stor vikt vid individens engagemang och förmågor. Med över 3500 medarbetare levererar vi varje dag löftet om "ett bättre liv" till våra kunder. Idag erbjuder vi personlig assistans över hela Sverige, ledsagar- och avlösarservice i Stockholms stad samt rehabilitering på den spanska solkusten.



Vi söker nu en rekryterare till Särnmark Assistans

Har du precis avslutat studierna eller är du i början av din karriär inom rekrytering och bemanning och vill få erfarenhet hos en av de stora aktörerna inom bransch personlig assistans? Då kan detta vara rollen för dig! Särnmark söker en rekryterare för att stötta upp verksamheten i Sundbyberg under en begränsad period.

Arbetsuppgifter & ansvarsområden

Som rekryterare kommer du arbeta med alla delar i rekryteringsprocessen vilket bland annat innebär:

• Rekrytering och urval av personliga assistenter som passar kukndernas kravprofil
• Annonsering
• Urval
• Intervju
• Referenstagning
• Ge återkoppling

Vi söker dig som

Vi söker dig som känner dig trygg med att självständigt driva processer, med stöd från kollegor. Vi ser gärna att du har en utbildning inom personalvetenskap eller beteendevetenskap eller andra relevanta kurser för tjänsten, exempelvis samtals- och intervjumetodik.

Meriterande med erfarenhet inom search och/eller erfarenhet av rekrytering inom vård- och omsorgsbranschen.

Tjänsten kan innebära många kontakter med kunder och kandidater och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och trevliga kollegor, kommer du att trivas hos oss.

Publiceringsdatum
2025-03-14

Kvalifikationer
• Högskoleutbildning med inriktning mot personalområdet, beteendevetenskap eller likvärdig utbildning.
• Gärna arbetslivserfarenhet av rekrytering
• Goda kunskaper i ms office eller likvärdigt
• Erfarenhet av Talentech
• Utmärkt förmåga att förstå och uttrycka sig i svenska språket, såväl skriftligt som muntligt
• God samarbetsförmåga med kollegor, interna kunder och kandidater
• Förmåga att arbeta metodiskt och strukturerat genom rekryteringsprocessen
• Arbeta effektivt så att rekryteringen hanteras skyndsamt samtidigt som processen kvalitetssäkras.

Om anställningen

Anställningsformen är en tidsbegränsad anställning på 3månader med möjlighet till förlängning.

Lön och övriga anställningsvillkor enligt kollektivavtal.

Så här ansöker du

Du ansöker genom att klicka på knappen "ansök" längst ned till höger på sidan och svara på ett antal urvalsfrågor. Du ska även bifoga ditt CV. Du behöver inte bifoga något personligt brev. Rekrytering kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vänta inte, sök redan idag!

Varmt välkommen med din ansökan!

I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning i Särnmark.

Ersättning
Lön och lönevillkor enlig kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-04-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Särnmark Assistans AB (org.nr 556506-3772), http://www.sarnmark.se

Kontakt
Maria Skjevik, Kontorschef
maria.skjevik@sarnmark.se
08-50592063

Jobbnummer
9221793

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Särnmark Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Särnmark Assistans AB: