Reklamationstjänst på Stena Line (vikariat)
Stena Line / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Stena Line i Göteborg,
Borås,
Trollhättan,
Varberg,
Lidköping eller i
hela Sverige Vi söker dig som vill hantera och ansvara för den svenska sidans reklamationer samt ha ett samordningsansvar för helheten av reklamationer avseende Business Region Denmark samt Göteborg-Kiel. Du håller kontakt med kunder via mail, telefon, brev och personligt besök i våra terminaler. Frontline supporterar dig i arbetet med reklamationerna men du kommer att ansvara för fördelning, hantering och statistik avseende reklamationshanteringen. Utöver ansvarsområdet reklamationer kommer du att förstärka vårt Frontline team vid avgångarna.
Vem är du?
Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet av resebranschen och som har arbetat som resesäljare. Du ser god service som en självklarhet såväl i mötet med interna kontakter som externa kunder. Det är av vikt att du som söker har god administrativ förmåga samt goda kunskaper i matematik, statistik samt excel. För att kunna fylla rollen väl måste du vara en drivande, noggrann och strukturerad person. Du har goda kunskaper i svenska och engelska. Danska samt övriga språkkunskaper anses meriterande då vi vill kunna möta kunden på ett professionellt plan. Du skall kunna uttrycka dig mycket väl i svenska och engelska både i tal och skrift. Du skall vara lösningsorienterad, självgående, stresstålig och beredd på att fatta snabba beslut. Du har lätt för att kommunicera med olika kategorier av människor och du är bra på att samarbeta samt agera flexibelt. Du måste ha förmågan att kunna hoppa mellan arbetsuppgifter utan att tappa fokus.
Tjänstens omfattning och placering
Tjänsten som är ett vikariat på minst ett år omfattar heltid med skifttjänstgöring. Du kommer att rapportera till Frontline Manager, som är ansvarig för Check-in & Frontline inom regionen. Tillträde sker enligt överenskommelse men så snart som möjligt.
Publiceringsdatum2016-11-15Så ansöker duDu är välkommen med din ansökan senast den 30 november 2016 men då urval och intervjuer kommer ske löpande bör du skicka in din ansökan så snart som möjligt.
Kontaktpersoner
För frågor kring tjänsten kontakta Iréne Sahlin, Frontline Manager, 031-85 82 81,
irene.sahlin@stenaline.comFör frågor kring rekryteringsprocessen kontakta Stena Lines Rekryterare genom
jobb@stenaline.comStena Line strävar efter en ökad mångfald och en jämn fördelning mellan kvinnor och män.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagStena Line
AdressStena Line
Stena Line Scandinavia AB
Masthuggskajen
40519 Göteborg
KontorsadressStena Line Scandinavia AB
Masthuggskajen
Jobbnummer 3160507
Observera att sista ansökningsdag har passerat.