Reklamation / Kundcenter Mobilizera Malmö
A3A Direct AB/Mobilizera Direkt AB / Kontorsjobb / Malmö
2014-02-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Reklamation / Kundcenter Mobilizera Malmö" (publicerad 2014-09-19) ⬅️
Visa alla kontorsjobb i Malmö,
Burlöv,
Lomma,
Staffanstorp,
Vellinge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos A3A Direct AB/Mobilizera Direkt AB i Malmö,
Stockholm eller i
hela Sverige Mobilizera är ett svenskt rikstäckande franchisekoncept som jobbar för att sätta kunden i centrum med unika paketeringar och mervärden. Våra värderingar är Trygghet, Omtanke, Enkelhet och Nytänkande. Vi finns där folk går för att vara lättillgängliga så att du på ett enkelt och okomplicerat sätt kan få hjälp med att se över dina kommunikationskostnader eller köpa ett tillbehör. Vår mission är att våra kunder skall ha förbättrat sin mobila situation när de lämnar vår butik. Vi mobiliserar och gör Sverige trådlöst. Inte bara snack.
Mobilizera har idag 50 butiker rikstäckande och drivs av A3A Mobile Sweden AB med huvudkontor i Solna.
Vi söker nu en reklamations handläggare till vårt kundcenterteam för Mobilizera.
Vad?
Som Reklamations/kundservice agent kommer ditt fokus vara att göra det bästa för att ge våra kunder en bra upplevelse vid kontakt med oss.
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av
• Reklamationer.
• besvara kunders frågor per telefon (både inkommande och utgående samtal)/mail eller chatt.
• Hjälpa till att lösa olika typer av ärende/frågor som inkommer från kunder/partners.
Vem är du?
Vi tar ENBART emot ansökningar om ni jobbat med liknande arbete tidigare och väldigt meriterande om det varit i samma bransch
vi ser att du som söker är en person som
• Har jobbat i kundtjänst.
• Arbetat med reklamationer tidigare.
• Arbetat i Mobil branschen
• Har bra förståelse för andra människor och är bra på att skapa relationer.
• Har stort tålamod för att lyssna och kan bemöta alla kunder med en positiv attityd och ett ödmjukt sätt.
• Du är ansvarstagande och tänker lösningar.
• Gillar högt tempo och en bransch där det händer mycket.
Vi erbjuder dig att börja i ett team där du får vara delaktig och ta ansvar.
Att dagligen hjälpa kunder till er bra upplevelse och lösa deras problem. Du kommer jobba med ett glatt gäng som kommer ha kul tillsammans.
Att arbeta med daglig uppföljning och personliga samt team mål är något som du skall uppskatta för att trivas hos oss.
Erfarenhet av support eller serviceroller i liknande bransch är mycket meriterande.
Likaså om du har ett intresse av teknik och tycker det är kul med nya saker.
Är du den vi söker?
Maila in din ansökan till
jobbdirekt@mobilizera.se och skriv "Reklamation" i ämnesraden.
Publiceringsdatum2014-02-20Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-03-09
Ange följande referens när du ansöker: Reklamation
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobbdirekt@mobilizera.seFöretagA3A Direct AB/Mobilizera Direkt AB
AdressA3A Direct AB/Mobilizera Direkt AB
Västergatan 38
21121 MALMÖ
KontorsadressVästergatan 38, vån 4
MALMÖ
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 010-3333311
Jobbnummer 1785532
Observera att sista ansökningsdag har passerat.