Registrerare/Administratör!
Office Partner AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm,
Botkyrka,
Upplands Väsby,
Nynäshamn eller i
hela Sverige Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.
Office Partner söker nu en registrerare/administratör till ett stort företag i centrala Stockholm
Publiceringsdatum2008-02-29Dina arbetsuppgifterDu kommer att arbeta med registrering och enklare administration av färdiga underlag, order/faktura registrering mm.
KvalifikationerVi ser gärna att du är en duktig administratör, har du jobbat med registrering tidigare är det en merit (ej ett krav.
Personliga kvalifikationer:
Du är en positiv person, som har en mycket hög servicekänsla. Du är ansvarstagande, initiativrik och klarar periodvis hög arbetsbelastning.
Anställningstyp/arbetstiderTills vidare
Heltid
ErsättningFast lön
Månadslön
Så ansöker duAnge följande referens när du ansöker: Reg
Ansökan kan skickas till e-postadress:
fredrik.johansson@officepartner.seFöretagOffice Partner AB
AdressOffice Partner AB
12932 HÄGERSTEN
KontorsadressOffice Partner AB
Sparbanksvägen 14
HÄGERSTEN
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-7440240
Faxnummer: 08-186867
E-postadress:
info@officepartner.se Jobbnummer 150120
Observera att sista ansökningsdag har passerat.