Registrator till myndighet i Lindhagen
Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Publiceringsdatum2017-11-20Om företagetJurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.
Dina arbetsuppgifterFör vår kunds räkning söker vi nu en Registrator till en myndighet i Lindhagen. Rollen kommer att vara bred och du kommer att arbeta nära myndighetens andra medarbetare. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är följande;
Som registrator kommer du att ansvara för huvudkontorets diarieföring. I tjänsten ingår att ansvara för postöppning, den officiella e-postbrevlådan, kontakter med allmänheten och media vid utlämnande av allmänna handlingar och viss arkivering. I tjänsten ingår även allmänna administrativa sekreteraruppgifter. Du kommer också att i samarbete med arkivarien utveckla och kvalitetssäkra registratorsfunktionen och myndighetens hantering av allmänna handlingar, bl.a. genom att utbilda personalen i frågor som rör allmänna handlingar och diarieföring. Kunden använder diarieföringssystemet Ciceron (Diabas).
Vem är du?
Till denna tjänst söker vi dig som har minst något års erfarenhet av arbete som registrator i offentlig verksamhet. För att kvalificera för tjänsten ska du även ha utfört liknande arbetsuppgifter och ha erfarenhet av datoriserat ärendehanteringssystem, helst Diabas. Det är även meriterande om du;
• Mycket goda kunskaper i svenska
• Goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• God administrativ förmåga
• Erfarenhet av självständigt administrativt arbete
• God samarbetsförmåga
• Serviceinriktad och noggrann
Du erbjuds
En utmanande och spännande roll hos en myndighet med kontor i Lindhagen. Du kommer initialt att vara anställd som konsult via oss på Jurek Rekrytering & Bemanning och uppdraget är med omgående start och löper till en början i 3månader med stor chans till förlängning. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Victoria Dall på
victoria.dall@jurek.se. Välkommen med din ansökan via
www.jurek.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Start
Omgående och ca. 3 månader framåt med stor chans till förlängning
ErsättningEnl.ök
Sista ansökningsdag
Intervjuer sker löpande
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktVictoria Dall
victoria.dall@jurek.seFöretagJurek Rekrytering & Bemanning AB
AdressJurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm
KontorsadressBiblioteksgatan 11
Jobbnummer 3812058
Observera att sista ansökningsdag har passerat.