Regional Category Manager
Unik Resurs I Sverige AB / Inköpar- och marknadsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Unik Resurs I Sverige AB i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Företagspresentation Till vår kund söker vi nu en Regional Category Manager med ett stort kommersiellt fokus, såväl externt mot leverantörer som internt. Uppdragsperiod ca 10 månader med önskad start i augusti. God chans till förlängning.
Arbetsuppgifter och ansvarsområden Du kommer agerar som affärspartner till andra verksamheter inom/för kunden. Du kommer arbeta i team med tekniska specialister och uppdragsgivare som tillsammans driver ett värdeskapande inköpsarbete där affärens behov omvandlas till konkreta inköpsaktiviteter. Du kommer ha ett stort eget mandat att genomföra upphandlingar, samt vara sammanhållande av verksamheternas behov, målsättning och aktivitetsplanering.
Kravspecifikation:
• Erfarenhet från strategiskt och projektrelaterat inköp, meriterande om du även har arbetat med entreprenadupphandlingar AB04 /ABT06.
• Erfarenhet från arbete inom projektteam där du drivit ett utvecklande inköpsarbete med god förhandlingsvana och erfarenhet av avtalshantering av projekt.
• Har ett strukturerat arbetsätt med högt fokus på affärsmässighet och kvalitet.
• Goda analytiska förmågor och förståelse för affären och kundnöjdhet både internt och externt är du
• Duktig relationsbyggare och med det även en bra kollega sett till samarbete, arbetsklimat och utvecklingen av både dina egna och teamets förmågor och kompetenser.
• Dela information, hanterar olika idéer och perspektiv på ett positivt sätt samt uppmuntrar och bidrar till en feedback kultur.
• Goda kunskaper i SAP och MS Office, framförallt Excel, är meriterande för tjänsten.
Din profil
• Erfarenhet från strategiskt och projektrelaterat inköp, meriterande om du även har arbetat med entreprenadupphandlingar AB04 /ABT06.
• Erfarenhet från arbete inom projektteam där du drivit ett utvecklande inköpsarbete med god förhandlingsvana och erfarenhet av avtalshantering av projekt.
• Har ett strukturerat arbetsätt med högt fokus på affärsmässighet och kvalitet.
• Goda analytiska förmågor och förståelse för affären och kundnöjdhet både internt och externt är du
• Duktig relationsbyggare och med det även en bra kollega sett till samarbete, arbetsklimat och utvecklingen av både dina egna och teamets förmågor och kompetenser.
• Dela information, hanterar olika idéer och perspektiv på ett positivt sätt samt uppmuntrar och bidrar till en feedback kultur.
• Goda kunskaper i SAP och MS Office, framförallt Excel, är meriterande för tjänsten.
Nödvändiga kompetenser:
• Supply Chain
• NL/NLM
• ABT06/AB04
• Avtalshantering
• Category Management
• MS Office
• Inköp
Bli en del av Unik Resurs - Din karriär och utveckling är vår prioritet! Vi värderar varje individs unika kompetens och engagemang. På Unik Resurs strävar vi efter att inte bara vara din arbetsgivare, utan en partner i din karriärsutveckling. Vi är ett team och genom regelbundna avstämningar jobbar vi tillsammans för att du både ska utvecklas och trivas i din roll som konsult.
Vårt erbjudande:
• Fast månadslön: Hos oss får du ekonomisk stabilitet med en konkurrenskraftig och pålitlig månadslön.
• Trygga anställningsvillkor: Vi följer kollektivavtal och erbjuder förmånliga försäkringar för din trygghet och välbefinnande.
• Personlig och professionell utveckling: Du kommer att ha kontinuerlig kontakt med din Konsultchef, som finns där för att ge både personlig support och professionell coachning.
• Unikt nätverk: Som en del av Unik Resurs är du aldrig ensam. Du blir en del av ett nätverk av professionella, där samarbete och stöd står i centrum.
• Kompetensutveckling genom Unik Academy: Vi investerar i din framtid genom kontinuerlig utbildning och utvecklingsmöjligheter via vår Unik Academy.
Vi välkomnar dig att ta nästa steg i din karriär med oss på Unik Resurs. Ansök idag för att bli en del av vårt engagerade och framåtsträvande team!
Ansök redan idag! Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag! Urval sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;
Cecilia Alegria
Furbergcecilia.alegria-furberg@unikresurs.se073-925 25 86
Unik Resurs Välkommen till Unik Resurs!Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång
Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.
Lycka till!
#LI-Onsite
Ersättning Enligt överenskommelse Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-06-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Unik Resurs i Sverige AB (org.nr 556052-5833)
Kontakt Cecilia Alegria Furberg
0739252586 Jobbnummer 8663720
Observera att sista ansökningsdag har passerat.